Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

AMG Critical Materials N.V. NL0000888691

Laatste koers (eur)

22,560
  • Verschill

    +0,260 +1,17%
  • Volume

    332.077 Gem. (3M) 238K
  • Bied

    22,500  
  • Laat

    22,780  
+ Toevoegen aan watchlist

Vierde kwartaal. Op naar een positief einde van 2021?

1.088 Posts
Pagina: «« 1 ... 34 35 36 37 38 ... 55 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Klaas Vaak 26 november 2021 15:10
    Ze proberen de bende extra te depressen zodat ze extra kalm hun shorts kunnen ruilen. Dit is nou echt een echt buy the dip moment.
  2. Klaas Vaak 26 november 2021 15:14
    quote:

    H. Voorman schreef op 26 november 2021 09:56:

    Ons CEO opperhoofd had gekocht gister. Dan koop ik onder die koers zeker even bij. 600 erbij.
    Ook mijn gedachte. Hij zit er met zijn neus op hoe het bedrijfstechnisch er over een half jaar bijstaat.
  3. forum rang 5 geldmaker 26 november 2021 15:42
    Maandagavond na zes uur komen de berichten dat dec shorters een gedeelte hebben gecoverd...
    Heerst nu angst en twijfel...
  4. Duurzame Harrie 26 november 2021 15:58
    Ik heb ook maar een stevige bak bijgekocht. Er is iets interessants met de koers van AMG aan de hand, je zag het de afgelopen week al dat ze niet mee daalden met de usual suspects. Dit is allemaal voorsorteren op wat komen gaat de komende jaren. Duitse plannen van de nieuwe regering liegen er ook niet om.
  5. forum rang 7 Hopper58 26 november 2021 16:17
    Als je alleen al kijkt naar de prijzen van Lithium en Vanadium dan kunnen koersdoelverhogingen niet uitblijven. In de USA zitten ze alvast niet te slapen...
  6. H. Voorman 29 november 2021 09:06
    Arts die omicron heeft ontdekt omschrijft de gevallen als extreem mild. Hoofdpijn, moe. Misschien besmettelijker maar minder symptomen (daarom extra moeilijk detecteerbaar). Ze zegt dat ze niet snapt wat het gedoe momenteel is.

    Kan zomaar eens goed nieuws zijn, besmettelijker maar zwakker zou een perfecte vervanger van de delta variant zijn.
  7. forum rang 7 Hopper58 29 november 2021 12:33
    quote:

    drooglegging1920 schreef op 29 november 2021 10:41:

    Wat is de relevantie eigenlijk? Of gaat heinz Lithium tabletten leveren voor de nieuwe varianten?
    Ik denk dat Vanadium gebruikt wordt voor legeringen voor de vliegtuigindustrie. En als we weer naar een grotere lockdown gaan......

    Maar ik denk zelf niet dat de impact weer zo groot zal zijn.
  8. forum rang 10 DeZwarteRidder 29 november 2021 12:34
    quote:

    Hopper58 schreef op 29 november 2021 12:33:

    [...]Ik denk dat Vanadium gebruikt wordt voor legeringen voor de vliegtuigindustrie. En als we weer naar een grotere lockdown gaan......

    Maar ik denk zelf niet dat de impact weer zo groot zal zijn.
    Vanadium wordt niet gebruikt voor vliegtuigen, want vliegtuigen zijn niet van staal.
  9. forum rang 7 Hopper58 29 november 2021 14:46
    "AMG Technologies benefited from its market diversification
    but is recovering at a slower pace as a result of the dramatic
    impacts of the pandemic on the aerospace industry"

    Die vliegtuigmotoren zijn niet van plastic. Of het nu precies Vanadium is dat eronder lijdt vind ik niet direct terug. Wel iets over titanium-alloys??
  10. forum rang 5 geldmaker 30 november 2021 09:16
    Ja Willempie, was te voorzien. Gisteren weer 250.000 opgenomen bij de bank van lening door partijen die weten dat bij dit handelsvolume drukken lukt.
    We zullen wat ook is gezegd geduld moeten hebben, al druist het wel tegen mijn verstand in om over het gevoel nog maar niet te spreken...
  11. GoudenBamischijf 30 november 2021 09:17
    quote:

    Hopper58 schreef op 29 november 2021 14:46:

    "AMG Technologies benefited from its market diversification
    but is recovering at a slower pace as a result of the dramatic
    impacts of the pandemic on the aerospace industry"

    Die vliegtuigmotoren zijn niet van plastic. Of het nu precies Vanadium is dat eronder lijdt vind ik niet direct terug. Wel iets over titanium-alloys??
    Het klopt dat vanadium wordt gebruikt om de binnenkant van straalmotoren te harden. Dit is echter maar een klein deel van de toepassingen. De meeste toepassingen van vanadium liggen bij het harden van staal en in de opkomende batterij-industrie. Herstel van de luchtvaartsector zal daarom waarschijnlijk maar een kleine impact hebben op de vraag naar vanadium.

    Herstel van de luchtvaartindustrie zal vooral effect hebben op het resultaat van de Critical Materials Technologies-divisie. Deze tak is echter niet verantwoordelijk voor vanadium maar voor de productie van vacuümovens en de geavanceerde legeringen voor de lucht- en ruimtevaart die daarmee worden gemaakt.
  12. Turbo72 30 november 2021 09:22
    Er zijn geen redenen te bedenken waarom de koers omhoog zou moeten gaan.
    Outlook is onzeker en ook mager.
    Bedrijf kan bij 300kk omzet nog geen euro winst maken.
    Er zijn voldoende redenen om de koers verder te drukken en dat gaat gebeuren.
    Binnen 2 maanden staan we op 20 euro.
    Mark my words
  13. forum rang 6 rene66 30 november 2021 09:34
    quote:

    Turbo72 schreef op 30 november 2021 09:22:

    Er zijn geen redenen te bedenken waarom de koers omhoog zou moeten gaan.
    Outlook is onzeker en ook mager.
    Bedrijf kan bij 300kk omzet nog geen euro winst maken.
    Er zijn voldoende redenen om de koers verder te drukken en dat gaat gebeuren.
    Binnen 2 maanden staan we op 20 euro.
    Mark my words
    Alles kan, het staat en valt met name of er grote nieuwe aandeelhouders kunnen worden aangetrokken. Als AMG eindelijk eens kiest voor een parallelle notering in de VS dan staan wij binnen 2 maanden op 40 euro. Het grootste probleem voor de koersontwikkeling blijft in mijn beleving de notering op de smurfenbeurs waar geen toezicht is.
  14. Lithium Koning 30 november 2021 10:46
    quote:

    Turbo72 schreef op 30 november 2021 09:22:

    Er zijn geen redenen te bedenken waarom de koers omhoog zou moeten gaan.
    Outlook is onzeker en ook mager.
    Bedrijf kan bij 300kk omzet nog geen euro winst maken.
    Er zijn voldoende redenen om de koers verder te drukken en dat gaat gebeuren.
    Binnen 2 maanden staan we op 20 euro.
    Mark my words
    "Geen redenen te bedenken". Waar we over 2 maanden staan interesseert me niet. Waar staan we over 2 jaar? Dit aandeel staat veel te laag en ik heb gekocht vandaag.

1.088 Posts
Pagina: «« 1 ... 34 35 36 37 38 ... 55 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 17 mei

    1. Japan economische groei Q1
    2. China detailhandelsverkopen april
    3. China industriële productie april
    4. Sif Q1-cijfers
    5. Engie Q1-cijfers
    6. Corbion ex €0,61 dividend
    7. EU inflatie april (def)
    8. VS voorlopende indicatoren april
  2. 20 mei

    1. Dui, producentenprijzen april
    2. Ryanair jaarcijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht