Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

JUST EAT TAKEAWAY NL0012015705

Laatste koers (eur)

14,505
  • Verschill

    +0,015 +0,10%
  • Volume

    1.245.717 Gem. (3M) 2,4M
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ Toevoegen aan watchlist

Just Eat Takeaway 2024

16.227 Posts
Pagina: «« 1 ... 708 709 710 711 712 ... 812 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Leon57 29 april 2024 18:57
    Als iedereen nou eens niet zo reageren op posts die volgens een ieder onzin is , dan wordt het een stuk rustiger en zinvoller op dit forum. Misschien doen posters van "onzin"dit met opzet om te genieten hoe het anderen toch vaak over de rooie trekt
  2. forum rang 7 déjà vu 29 april 2024 19:07
    quote:

    Leon57 schreef op 29 april 2024 18:56:

    deze week ruim 7 mln ingekocht tegen 13.80 . Eind deze week zal het wel gedaan zijn
    In de week van 22 april 2024 tot en met 26 april 2024 zijn in totaal 444.813 aandelen ingekocht tegen een gemiddeld prijs van € 13,9194 op Euronext Amsterdam en in totaal zijn 77.056 aandelen ingekocht tegen een gemiddelde prijs van € 13,8034 op de Cboe DXE. Na de afwikkeling van bovengenoemde transacties zal de Vennootschap 14.729.814 eigen aandelen aanhouden.
  3. Uniek-alias 29 april 2024 20:25
    Bron: Telegraaf vandaag:

    Hier wachten de JET long ook al even op…

    Vandaag
    16:22
    Beleggers die op een koersdaling van Philips hebben gewed, het zogeheten 'short' gaan, verliezen maandag tientallen miljoenen euro's doordat het aandeel van het zorgtechnologiebedrijf op de grootste dagwinst ooit afkoerst. "De grootste reden om short te gaan was de slaapapneu-affaire, maar die is nu afgelopen", zegt analist en strateeg Corné van Zeijl van vermogensbeheerder Cardano.

    Vooral het Amerikaanse beleggingsfonds Citadel Advisors en het Britse Marshall Wace, die samen de grootste shortpositie in Philips hebben, verliezen veel geld. De fondsen hadden vorige week nog verder ingezet op een koersdaling, waardoor ze samen bijna 2% van de Philips-aandelen geshort hadden. Dat is te herleiden uit cijfers van de Autoriteit Financiële Markten (AFM).
  4. forum rang 4 Schipper 29 april 2024 20:26
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 29 april 2024 20:20:

    [...]

    Goed voor Grubhub en je ziet gelijk dat DD omlaag knalt en nu in het rood staat!!
    Volgens mij voor alle etenbezorgers goed als de feecap eraf gaat. DD omlaag ligt niet aan de 13 feecap eraf sponsor.
  5. StayCalmAndAnalyze 29 april 2024 20:52
    quote:

    Uniek-alias schreef op 29 april 2024 20:25:

    Bron: Telegraaf vandaag:

    Hier wachten de JET long ook al even op…

    Vandaag
    16:22
    Beleggers die op een koersdaling van Philips hebben gewed, het zogeheten 'short' gaan, verliezen maandag tientallen miljoenen euro's doordat het aandeel van het zorgtechnologiebedrijf op de grootste dagwinst ooit afkoerst. "De grootste reden om short te gaan was de slaapapneu-affaire, maar die is nu afgelopen", zegt analist en strateeg Corné van Zeijl van vermogensbeheerder Cardano.

    Vooral het Amerikaanse beleggingsfonds Citadel Advisors en het Britse Marshall Wace, die samen de grootste shortpositie in Philips hebben, verliezen veel geld. De fondsen hadden vorige week nog verder ingezet op een koersdaling, waardoor ze samen bijna 2% van de Philips-aandelen geshort hadden. Dat is te herleiden uit cijfers van de Autoriteit Financiële Markten (AFM).
    Lekker voor ze
  6. forum rang 6 Hendrik Roo 29 april 2024 21:23
    quote:

    StayCalmAndAnalyze schreef op 29 april 2024 20:52:

    [...]

    Lekker voor ze
    Mischien gaan ze hun winst in JET nu verzilveren om de gaten op te vullen.
  7. forum rang 7 déjà vu 29 april 2024 21:38
    Voor wie het interesseert ....

    Flitsbezorger Getir vertrekt uit Nederland
    Geplaatst: 29/04/2024

    Flitsbezorger Getir en dochteronderneming Gorillas vertrekken uit Nederland en een reeks andere landen waar het bedrijf actief is. Behalve uit Nederland vertrekt het bedrijf ook uit Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. De bezorgdienst wil zich volledig op de Turkse markt richten, waar de onderneming ook zijn oorsprong heeft.

    In augustus vorig jaar maakte Getir al bekend 2.500 banen te schrappen. Dat betrof ongeveer 10% van het totale personeelsbestand van de onderneming. Ook vertrok het bedrijf toen uit verschillende Nederlandse steden, omdat het aantal bestellingen daar te beperkt was. De flitsbezorger bleef actief in Amsterdam, Amstelveen, Den Haag, Haarlem, Rotterdam en Utrecht. Dat wordt nu ook stopgezet.

    bron: NU.nl, 29/04/2024
  8. HWMus 29 april 2024 22:32
    Van het huidige inkoopprogramma van € 150 miljoen is tot en met vorige week vrijdag € 146,2 miljoen benut. Er resteert dus nog een bedrag van ca. € 3,8 miljoen, wat tegen de huidige koers ca. 268.000 aandelen zijn. Dat is de ongeveer de helft van het inkoopvolume van vorige week en ongeveer één vijfde van het inkoopvolume van de weken ervoor.
    Het is daarom de verwachting dat ergens de komende paar dagen de afronding van het huidige inkoopprogramma zal worden aangekondigd.

    Het is niet de verwachting dat er gelijk een nieuw inkoopprogramma zal worden aangekondigd, aangezien ze daar niet het mandaat voor hebben.
    Tot en met vorige week zijn er in totaal 21.454.814 aandelen ingekocht, wat 9,75% van het uitstaande aandelenkapitaal betreft. Samen met de nog in te kopen ca. 268.000 aandelen komt het totale percentage uit op 9,88%, en dat is net onder het maximaal toegestane percentage van 10% waar de vorige jaarvergadering mee is ingestemd. Wat dat betreft verdiend JET wel een complimentje hoe ze de afgelopen twee inkoopprogramma's van in totaal € 300 miljoen vrij optimaal hebben ingezet qua tijdspad en hoeveelheid.

    De komende jaarvergadering staat namelijk opnieuw op de agenda om JET te mandateren om tot maximaal 10% van het uitstaande aandelenkapitaal in te kopen, dus een aankondiging van een nieuw aandelen inkoopprogramma direct ná de jaarvergadering acht ik aannemelijk, ervan uitgaande dat dit agendapunt wordt goedgekeurd.
  9. forum rang 6 Hendrik Roo 29 april 2024 23:00
    quote:

    HWMus schreef op 29 april 2024 22:32:

    Van het huidige inkoopprogramma van € 150 miljoen is tot en met vorige week vrijdag € 146,2 miljoen benut. Er resteert dus nog een bedrag van ca. € 3,8 miljoen, wat tegen de huidige koers ca. 268.000 aandelen zijn. Dat is de ongeveer de helft van het inkoopvolume van vorige week en ongeveer één vijfde van het inkoopvolume van de weken ervoor.
    Het is daarom de verwachting dat ergens de komende paar dagen de afronding van het huidige inkoopprogramma zal worden aangekondigd.

    Het is niet de verwachting dat er gelijk een nieuw inkoopprogramma zal worden aangekondigd, aangezien ze daar niet het mandaat voor hebben.
    Tot en met vorige week zijn er in totaal 21.454.814 aandelen ingekocht, wat 9,75% van het uitstaande aandelenkapitaal betreft. Samen met de nog in te kopen ca. 268.000 aandelen komt het totale percentage uit op 9,88%, en dat is net onder het maximaal toegestane percentage van 10% waar de vorige jaarvergadering mee is ingestemd. Wat dat betreft verdiend JET wel een complimentje hoe ze de afgelopen twee inkoopprogramma's van in totaal € 300 miljoen vrij optimaal hebben ingezet qua tijdspad en hoeveelheid.

    De komende jaarvergadering staat namelijk opnieuw op de agenda om JET te mandateren om tot maximaal 10% van het uitstaande aandelenkapitaal in te kopen, dus een aankondiging van een nieuw aandelen inkoopprogramma direct ná de jaarvergadering acht ik aannemelijk, ervan uitgaande dat dit agendapunt wordt goedgekeurd.
    Heb dit al vaker herhaald en doe dat nog een keer. Toevallig dat je met het budget precies op de 10% uitkomt waarvoor mandaat is afgegeven. Ze hebben de gemiddelde aankoopkoers exact goed ingeschat.
  10. forum rang 6 Goedekans 30 april 2024 09:04
    quote:

    Hendrik Roo schreef op 29 april 2024 23:00:

    [...]

    Heb dit al vaker herhaald en doe dat nog een keer. Toevallig dat je met het budget precies op de 10% uitkomt waarvoor mandaat is afgegeven. Ze hebben de gemiddelde aankoopkoers exact goed ingeschat.
    Is dit allemaal echt toevallig?
  11. forum rang 8 Pedro Ines Kuilen 30 april 2024 09:29
    quote:

    Goedekans schreef op 29 april 2024 21:43:

    [Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd.]
    Haha ge-wel-dig, JET gaat gewoon door en stijgt verder en dat na de sterke opmars gisteren!!
  12. forum rang 5 Mr Trade 30 april 2024 09:30
    quote:

    Goedekans schreef op 30 april 2024 09:04:

    [...]

    Is dit allemaal echt toevallig?
    Waarschijnlijk niet, het is gewoon zaak dat ze eindelijk duidelijk maken wat ze met de aandelen doen.
  13. forum rang 6 Trx7 30 april 2024 09:30
    quote:

    HWMus schreef op 29 april 2024 22:32:

    Van het huidige inkoopprogramma van € 150 miljoen is tot en met vorige week vrijdag € 146,2 miljoen benut. Er resteert dus nog een bedrag van ca. € 3,8 miljoen, wat tegen de huidige koers ca. 268.000 aandelen zijn. Dat is de ongeveer de helft van het inkoopvolume van vorige week en ongeveer één vijfde van het inkoopvolume van de weken ervoor.
    Het is daarom de verwachting dat ergens de komende paar dagen de afronding van het huidige inkoopprogramma zal worden aangekondigd.

    Het is niet de verwachting dat er gelijk een nieuw inkoopprogramma zal worden aangekondigd, aangezien ze daar niet het mandaat voor hebben.
    Tot en met vorige week zijn er in totaal 21.454.814 aandelen ingekocht, wat 9,75% van het uitstaande aandelenkapitaal betreft. Samen met de nog in te kopen ca. 268.000 aandelen komt het totale percentage uit op 9,88%, en dat is net onder het maximaal toegestane percentage van 10% waar de vorige jaarvergadering mee is ingestemd. Wat dat betreft verdiend JET wel een complimentje hoe ze de afgelopen twee inkoopprogramma's van in totaal € 300 miljoen vrij optimaal hebben ingezet qua tijdspad en hoeveelheid.

    De komende jaarvergadering staat namelijk opnieuw op de agenda om JET te mandateren om tot maximaal 10% van het uitstaande aandelenkapitaal in te kopen, dus een aankondiging van een nieuw aandelen inkoopprogramma direct ná de jaarvergadering acht ik aannemelijk, ervan uitgaande dat dit agendapunt wordt goedgekeurd.
    Wat gaat er daarna met de koers gebeuren?

    Zoveel iingekocht en de koers nog maar op de 14,2 staat.
  14. forum rang 4 Moriarty 30 april 2024 09:40
    quote:

    Trx7 schreef op 30 april 2024 09:30:

    [...]

    Wat gaat er daarna met de koers gebeuren?

    Zoveel iingekocht en de koers nog maar op de 14,2 staat.
    Deels te verwachten ook. Als je niet zegt hoeveel van deze aandelen zullen worden vernietigd, dan ken je ook het effect niet van uw inkoopprogramma. Pas als we dat weten, zal er een reactie komen.
  15. forum rang 7 wiegveld 30 april 2024 10:23
    quote:

    Moriarty schreef op 30 april 2024 09:40:

    [...]

    Deels te verwachten ook. Als je niet zegt hoeveel van deze aandelen zullen worden vernietigd, dan ken je ook het effect niet van uw inkoopprogramma. Pas als we dat weten, zal er een reactie komen.
    Deel is beloning voor management en komt dus weer in the running.
    Dit bestuur en RVC denkt vooral en alleen aan zichzelf.
    JET heeft een hele zware sleep achter zich hangen, the Grub.
    Ook in EU slaat JET geen deuk in pakje boter en dalen orders nog steeds.
    Daarom heeft Jitse het alleen over de GTV
  16. forum rang 6 Trx7 30 april 2024 10:27
    quote:

    Moriarty schreef op 30 april 2024 09:40:

    [...]

    Deels te verwachten ook. Als je niet zegt hoeveel van deze aandelen zullen worden vernietigd, dan ken je ook het effect niet van uw inkoopprogramma. Pas als we dat weten, zal er een reactie komen.
    Simpel vraag/aanbod had de koers al hoger moeten zetten.
    Maar shorts hebben ook uitgebreid.

    Als de SBB stopt, dan ga je dat zeker aan de koers merken. Lijkt me meer dan logisch.
  17. forum rang 8 Pedro Ines Kuilen 30 april 2024 10:34
    quote:

    wiegveld schreef op 30 april 2024 10:23:

    [...]

    Deel is beloning voor management en komt dus weer in the running.
    Dit bestuur en RVC denkt vooral en alleen aan zichzelf.
    JET heeft een hele zware sleep achter zich hangen, the Grub.
    Ook in EU slaat JET geen deuk in pakje boter en dalen orders nog steeds.
    Daarom heeft Jitse het alleen over de GTV
    Als de loyale management niks verkoopt dan komt dat niet in the running!! Daarnaast wat is een deel? 2 aandelen van 2miljoen is ook een deel, dus je bent zoals gewoonlijk weer flink aan het framen!! EU landscape gaat veranderen door nieuwe wetgeving waardoor JET gaat shinen en de peers het heel zwaar gaan krijgen en mogelijk verjaagd worden uit bepaalde landen!! Je kan ook gedag zeggen al tegen Getir in Nederland en sluit niet uit dat ook Uber binnen 5 jaar vertrekt uit NL!!
16.227 Posts
Pagina: «« 1 ... 708 709 710 711 712 ... 812 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Beleggingsideeën van onze partners

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 20 mei

    1. Dui, producentenprijzen april
    2. Ryanair jaarcijfers
    3. Brunel ex €0,55 dividend
    4. HAL ex €2,85 dividend
    5. UMG ex €0,27 dividend
    6. Alfen Q1-cijfers
    7. Zoom Video Communications Q1-cijfers
  2. 21 mei

    1. Envipco Q1-cijfers
    2. Fagron ex €0,30 dividend
    3. Euronext ex €2,48 dividend
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht