Geefgas schreef op 26 maart 2018 10:01:
Tav sw distributie discussie:
- Ja daar zit (ik zou bijna uiteraard zeggen) de potentie van PostNL
- Maar toename als logistiek internationaal centrum is minder van belang
- PostNL richt zich op last mile, dat is andere business
- Wel is vastgoed op logistiek niveau steeds meer waard (let vooral ook op oude posts van Accuboor, hij bracht dit als eerste en heeft aangegeven hoeveel waarde daar zit, en
neem de posts van MvM op dit gebeid niet serieus die zegt dat de waarde niet uitmaakt omdat PostNL toch niet gaat verkopen, de waarde zit in bedrijf en is daarmee bouwsteen van de koers)
- De Heckaton is weer zo'n mooi voorbeeld waar PostNL momenteel erg druk mee is, prcessen optimaliseren dmv vernieuwing aan de digital kant.
PS; ik zag ook nog discussie langskomen of Bos zelf is weggegaan of de wacht is aangezet. Als iemand (MvM in dit geval) ontkent dat Bos de wacht is aangezet dan heeft hij/zij echt geen enkele werkervaring. Dit is de wijze hoe iemand op een nette wijze de wacht wordt aangezet, en hoe je ook nog netjes inwerktijd voor opvolger regelt. Daarnaast wil je je nieuwe CFO niet belasten met presenteren van negatieve outlook. Ik schreef dit al voor de jaarcijfers waarbij ik precies de UCOI voorspelde die eruit kwam (maar ik had niet de negatieve aanpassing van UCOI 2020 verwacht aangezien ze die meermaals hadden bevestigd), het was overduidelijk heel netjes georchestreerd. Tenslotte is een uitloopperiode ook onderdeel van de financieel vergoeding aangezien je met de nieuwe regels niet zoveel meer mee kunt krijgen. Maw, schoolvoorbeeld uit de HR praktijk dezer zagen, en als je dat niet begrijpt heb je duidelijk geen enkele werk ervaring in management jobs.