ketchup of catch-up schreef op 16 september 2018 08:54:
[...]
precies, maar daarom is het zo ontzettend belangrijk te weten bij welke autofabrikanten en welke modellen TT binnen is en ik blijf me er aan ergeren dat dit geweten is bij die aandeelhouders die 50% van de tent bezitten en die andere 50% weet nop en moet maar afwachten wat men bereid is te delen, want ik blijf erbij TT onder-informeert en onder-rapporteert en dit is gewoon funest voor de handel in dit aandeel, daarom raken sommige potentieel aandeelhouders die best interesse in de tent hebben dit aandeel nog niet met een hooivork aan, de scheiding tussen Bestuurders die ook de grootaandeelhouders zijn is er niet en dit geeft een compleet ongelijk speelveld, niet enkel voor informatie voor de toko maar ook wat betreft potentieel performance voor de koers van het aandeel.
wat ik hier gewoon als confirmatie kreeg van Ferrari dat TT in alle nieuwe productie modellen voor navigatie zit, daarnaast heb je dan ook carplay van Apple, nu kan het best zijn dat de maps in het info-systeem geleverd is via een derde, maar dan nog TT weet dit.
heb me zeker niet vergist in de potentie van het bedrijf en ook de waarde niet, dat bewijst wat de markt bereid is te betalen bij overnames in de sector, heb me wel volkomen verkeken hoe ondermijnend de incestueuze verhoudingen binnen deze toko het aandeel verneuken, ( voor derden).
er moet iemand een keer de boel daar uitmesten voor bestuur en structuur en daar is het op wachten, anders gaat dit helemaal niets worden en mag je blij zijn als we bij 2020 op eigen kracht aan 12 euro staan en het weten vast te houden, dat is het niveau waar we dan 5 jaar geleden ook stonden, dus een waardeloos rendement en had je beter de hele boel destijds kunnen verkopen en je poen ergens anders insteken, was je bij deze super performance aan de beurzen veel beter af.
gd wknd.