martinmartin schreef op 29 november 2018 15:39:
[...]
Exact de grondgedachte bij velen.
TTT mag dan meer dan 1 miljard opbrengen maar dat onderdeel brengt nu wel de grootste Ebit binnen en wat presteert TT zonder deze BU in volgende jaren.
Ook de verlieslatende resultaten tot op heden bij AenE geven bij de aangehaalde analisten weinig vertrouwen in de toekomst en zij vrezen aanhoudende verliezen voor dit onderdeel.
Zij gaan daarbij voorbij aan de gepresenteerde cijfers voor Automotive en Enterprise.
De groei in Automotive is fors zelfs met de toegepaste deferred.
De stabilisatie bij Enterprise lijkt verleden tijd niet enkel door de gesloten samenwerkingsverbanden maar ook door Google die Maps nu ook ziet als profitcenter.
De 3q cijfers geven aan dat TT zonder TTT al een positieve Ebit scoort.
2018 EPS 25 cent waarvan TTT 15 cent voor haar rekening neemt.
Outlook 2019 excl TTT 25 cent Eps.
Moet TT excl TTT daarom voor 25 gedeeld door 15 cent verkwanseld worden tegen 1,7 a 2,5 miljard of weten we de rust op te brengen om TT de kans te bieden de werkelijke waarde naar boven te halen van met name Mapsplus.
Ik prefereer te wachten op de jaarcijfers en de daarbij behorende CC om beter te begrijpen waar TT staat in de ogen van HG.