Was here schreef op 22 december 2018 17:10:
De meesten hier zijn nog te dom om te po.pen!
Ik heb al een aantal keren aangegeven dat Automotive nu op eigen benen kan staan en de komende jaren flink door gaat groeien. Ze hebben de inkomsten uit ttt niet meer nodig voor de investeringen in automotive.
Dat is precies wat er in het interview staat. Plus de deur staat open als een goede partij ons over wil nemen.
Ik lees dan hier dat op basis van de cijfers(k/w) tt een 5 a 6 euro zou moeten zijn. Dan is het dat in 2019 ook na verkoop ttt. Ik verwacht volgend jaar zonder ttt een wpa van 0,25/0,30.
@catchup:ik wil er niet teveel over zeggen maar neem maar van mij aan dat er geen analist is die zich nog serieus verdiept in tt!
Al iets gehoord van 1 analist over bijdrage nissan deal aan wpa en dat google maar aan 2 modellen rnm levert.
Analisten zijn gevaarlijk als zich niet verdiepen in de ins and outs.
Jos versteeg moeten ze aanklagen. Wat hij geroepen heeft na RNM/GOOGLE heeft schade aangebracht aan tt, turbobeleggers, mensen die in paniek de aandelen verkocht hebben. Geen analist gaat het google/rnm nieuws nog eens onder de aandacht brengen! Het is een schande.
[...]