Kuiken schreef op 7 december 2021 18:08:
[...]
Ja die heb ik ook gezien en dat roept bij mij de vraag op of Stellantis dit allemaal wil bouwen met of zonder TT.
Als partners worden wel Foxconn en Waymo genoemd en BMW ook trouwens. Stellantis wil ook een open platform, wil er duizenden mensen aan zetten en zodoende hetzelfde wiel aan het uitvinden?
WAT is indiGO dan waard?
Waarom publiceert HG indiGO rijdend in een Fiat?
Hoe diep zit TT IN Stellantis?
Daarnaast:
Stellantis wil tigduizend software-bouwers aantrekken.
TT HEEFT die al.
Gaat " Europa" krachten bundelen ( Stellantis partnert met BMW) of probeert iedereen apart deze gigamarkt te pakken?
IK ben er niet gerust op.
Maar ook: als Stellantis dit allemaal wil, waarom dan niet TT kopen?
Ik denk dat de term ENDGAME wel es op het NU van toepassing kan zijn.