Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

JUST EAT TAKEAWAY NL0012015705

Laatste koers (eur)

12,455
  • Verschil

    -0,155 -1,23%
  • Volume

    1.280.696 Gem. (3M) 1,8M
  • Bied

    12,400  
  • Laat

    12,520  
+ Toevoegen aan watchlist

Just Eat Takeaway 2023

58.668 Posts
Pagina: «« 1 ... 340 341 342 343 344 ... 2934 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 Steef89 9 februari 2023 13:39
    quote:

    Ploeske schreef op 9 februari 2023 13:37:

    Neen , ken ik niet.
    Er geldt hier maar 1 regel en dat is alles negeren wat Pedro zegt.
  2. forum rang 6 FEBU 9 februari 2023 13:40
    quote:

    DeWalt schreef op 9 februari 2023 08:13:

    Dash (+3,9%) en Uber (+5,5%) gisteren in VS.

    Het verschil met TKWY neemt fors toe de laatste week. Dit geeft Dash en Uber weer meer kansen in een aandelen deal. Grubhub naar Uber, rest naar Dash? Het zou voor alle betrokkenen een werekddeal zijn.
    Of Dash samen met PE (Grub) om Uber lastig te maken
  3. forum rang 8 SEVA_ 9 februari 2023 13:40
    quote:

    KCNIB schreef op 9 februari 2023 13:35:

    Uber komt met mooie cijfers, aandeel up 6% en JET stijgt niet mee maar Dash wel. Dher komt met slecht cijfers en JET zakt mee. Vanavond Dash dus bij goed nieuws gaat JET dalen en bij slecht nieuws ook
    Correct. En dat is mentaal bijzonder zwaar. Zeker als je er al jaren inzit. Paar keer waren we zo dichtbij, echter binnen een dag weer mijlenver.
  4. forum rang 6 Just chill 9 februari 2023 13:41
    quote:

    SEVA_ schreef op 9 februari 2023 13:22:

    [...]

    Direct. Kunnen we dit hoofdstuk eindelijk afsluiten.
    Ik weet niet wat je GAK is, maar je kan het schrijven van call opties overwegen.

    Vooral bij JET geeft dat gewoon veel rust, terwijl je wacht verdien je aardig wat cash (afhankelijk natuurlijk van je hoeveelheid aandelen).

    Voor mij is het duidelijk dat de koers van JET nergens heen gaat anders dan beetje zijwaarts bewegen.

    Ik heb een tijdje terug voor mijn gehele Longpositie call opties geschreven. Vervolgens heb ik mijn aandelen ook maar verkocht.

    Redelijk naakt dus call opties geschreven.

    Daarvoor in de plaats heb ik nog wel een flinke hoeveelheid calls gekocht die in februari waarschijnlijk waardeloos gaan aflopen.
  5. forum rang 7 DeWalt 9 februari 2023 13:41
    quote:

    KCNIB schreef op 9 februari 2023 13:40:

    [...]

    Of Dash samen met PE (Grub) om Uber lastig te maken
    Ja kan zomaar. En dan is het paniek bij DHER en UBER...

    De eerste die succesvol een deal met TKWY kan maken pakt de leiding.
  6. forum rang 6 Just chill 9 februari 2023 13:43
    quote:

    KCNIB schreef op 9 februari 2023 13:36:

    Van die Dick hoor je ook helemaal niets, zou die wel bezig zijn met een deal?
    KCNIB, ik heb bij de aanstelling van Dick al gezegd dat je er niks van hoeft te verwachten.
    Je gaat bij JET alleen maar je zakken vullen.
  7. forum rang 7 Steef89 9 februari 2023 13:45
    quote:

    DeWalt schreef op 9 februari 2023 13:41:

    [...]
    Ja kan zomaar.
    Er hoeft er maar 1 te beginnen voordat de dominoreeks begint.
  8. forum rang 6 Just chill 9 februari 2023 13:45
    We zijn het hier op het forum eigenlijk allemaal met elkaar eens.

    JET moet overgenomen worden! Op eigen kracht gaan we het niet redden. Dit geeft maar aan hoeveel vertrouwen er in het management is om de strategie uit te kunnen voeren. En dat is precies wat beleggers weerhoud in het bedrijf te investeren.
  9. Long_term_investor 9 februari 2023 13:48
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 9 februari 2023 13:23:

    [...]

    Dan ben je denk ik nieuw hier! Ken je de JET-regel die hier regelmatig genoemd wordt?
    Wat is die JET-regel? Dat het aandeel bijna de top van de floppers van de dag heeft bereikt?
  10. [verwijderd] 9 februari 2023 13:48
    quote:

    SEVA_ schreef op 9 februari 2023 13:40:

    [...]

    Correct. En dat is mentaal bijzonder zwaar. Zeker als je er al jaren inzit. Paar keer waren we zo dichtbij, echter binnen een dag weer mijlenver.
    Het zal mij niets verbazen als DHER de dag nog beter afsluit dan JET. wat een drama dit wederom
  11. forum rang 6 FEBU 9 februari 2023 13:49
    quote:

    DeWalt schreef op 9 februari 2023 13:41:

    [...]
    Ja kan zomaar.
    In CA, AU kan de boel samengevoegd worden. Wolt is momenteel echt een hooppijn voor ze, die zullen NOOIT winstgevend worden. Bij een fusie kan het geïntegreerd worden met JET.
  12. Bulletje 9 februari 2023 13:51
    quote:

    KCNIB schreef op 9 februari 2023 13:33:

    [...]

    Bij volgende opleving en hopelijk komt die heel snel gooi ik alles eruit.
    #metoo
  13. forum rang 6 FEBU 9 februari 2023 13:51
    quote:

    Just chill schreef op 9 februari 2023 13:43:

    [...]

    KCNIB, ik heb bij de aanstelling van Dick al gezegd dat je er niks van hoeft te verwachten.
    Je gaat bij JET alleen maar je zakken vullen.
    Klopt, had stiekem gehoopt op meer deals met AH in US.
  14. forum rang 7 DeWalt 9 februari 2023 13:52
    quote:

    KCNIB schreef op 9 februari 2023 13:49:

    [...]

    In CA, AU kan de boel samengevoegd worden. Wolt is momenteel echt een hooppijn voor ze, die zullen NOOIT winstgevend worden. Bij een fusie kan het geïntegreerd worden met JET.
    Eens complete nobrainer. Alleen management wil zijn speeltje/reden van hun bestaan niet graag kwijt. En die hebben allemaal een flinke aandelenporto, dus die willen veel geld zien voordat ze daarmee akkoord gaan.
  15. forum rang 8 Pedro Ines Kuilen 9 februari 2023 13:52
    quote:

    Ploeske schreef op 9 februari 2023 13:37:

    Neen , ken ik niet.
    De JET-regel is dat je zorgt dat je minstens 10.000 aandelen JET in je porto hebt zitten en dan hoef je maar te wachten totdat de koers 100 staat en je bent miljonair!!
  16. forum rang 7 DeWalt 9 februari 2023 13:54
    Ondernemingswaarde overzicht

    DASH 19,6mrd
    UBER 72mrd (incl. taxi business)
    DHER 17.4mrd
    TKWY 4.8mrd
  17. forum rang 8 SEVA_ 9 februari 2023 13:55
    quote:

    Just chill schreef op 9 februari 2023 13:45:

    We zijn het hier op het forum eigenlijk allemaal met elkaar eens.

    JET moet overgenomen worden! Op eigen kracht gaan we het niet redden. Dit geeft maar aan hoeveel vertrouwen er in het management is om de strategie uit te kunnen voeren. En dat is precies wat beleggers weerhoud in het bedrijf te investeren.
    Management heeft een speelbal van het bedrijf gemaakt. Ondanks schandalen, oproep tot vertrek en verkeerde beslissingen/ beloftes, blijven ze in het pluche zitten. Een grote investeerder kijkt altijd naar het management alvorens in te stappen.

    Als een grootaandeelhouder roept om mijn vertrek, dan ga ik. Net als Herna Verhagen, blijft Brent zitten omdat ze wat te verbergen hebben. Een nieuwe CFO zou direct schoonschip maken.
58.668 Posts
Pagina: «« 1 ... 340 341 342 343 344 ... 2934 »» | Laatste |Omhoog ↑

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 12 februari

    1. Faillissementen januari (NL)
    2. TINC Q4-cijfers
    3. Siemens Energy Q1-cijfers (Dld)
    4. ABN AMRO Q4-cijfers
    5. Ahold Delhaize Q4-cijfers
    6. Heineken Q4-cijfers
    7. Randstad Q4-cijfers
    8. TINC Q4-cijfers
    9. Hypotheekaanvragen wekelijks (VS)
    10. Kraft Heinz Q4-cijfers (VS)
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht