Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel

Just Eat Takeaway 2023

58.668 Posts
Pagina: «« 1 ... 1311 1312 1313 1314 1315 ... 2934 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 SEVA_ 24 mei 2023 19:27
    quote:

    Long_term_investor schreef op 24 mei 2023 19:24:

    [...]
    Dit is precies wat ik bedoel. JET heeft geen haalbaar business model.
    Oneens. Als platform is het een cashcow.
  2. [verwijderd] 24 mei 2023 19:50
    quote:

    Long_term_investor schreef op 24 mei 2023 19:23:

    [...]

    Wat moet ik met die URL? Wat zegt het?

    Iedereen zegt het, dus het zal wel zo zijn?

    Wel eens gekeken naar de koersdoelen gedurende de jaren? Die hobbelen met de conjunctuur en het beurssentiment mee. Je hebt er niets aan.

    Begrijp me niet verkeerd. Ik waardeer elke inbreng en analyse, maar ben ook kritisch! De afgelopen 45 jaar te vaak gezien dat een "geweldig" aandeel in de afgrond terecht komt.
    Dat kan zo zijn; maar ik kijk ook naar de market gap. 3.35Mjd is echt niet veel als je intrinsiek kijkt.
  3. forum rang 7 Steef89 24 mei 2023 20:03
    quote:

    Piet P schreef op 24 mei 2023 17:37:

    [...]

    Ik begrijp wat je bedoelt maar dan wordt de weg omhoog ook steeds langer! We hebben het vorig jaar al eens meegemaakt.
    Maar het inkoopprogramma geeft mij wel iets van rust. En zeker n.a.v. Jou Macro economisch hints, houdt ik voor komend jaar wel vertrouwen. Je had vorige week wel gelijk: het kan alle kanten op en helaas nu gezien, de verkeerde.
    Komt goed Piet, geef het een half jaar. Eind van jaar ziet de wereld er compleet anders uit.
    In de tussentijd schrijven schrijven en schrijven.
  4. forum rang 7 Steef89 24 mei 2023 20:03
    quote:

    Mr Trade. schreef op 24 mei 2023 17:37:

    Bijna 400k stukken in de na handel.
    Er is een partij die heel graag van zijn stukken af wil.

    Als het Ricky is heeft hij is voor de afstort gezorgd van 20 naar 16 en nu opnieuw van 17 naar 15,35.
    Meh, Ricky verkoopt buiten de beurs om.
  5. forum rang 7 Steef89 24 mei 2023 20:04
    quote:

    Long_term_investor schreef op 24 mei 2023 19:24:

    [...]
    Dit is precies wat ik bedoel. JET heeft geen haalbaar business model.
    Marktplaatsmodel? Gigantisch winstgeven, of waar dacht je dat de rest van de wereld van betaald werd? Komt allemaal uit de opbrengst van NE.
  6. forum rang 6 Just chill 24 mei 2023 20:31
    quote:

    Steef89 schreef op 24 mei 2023 20:04:

    [...]

    Marktplaatsmodel? Gigantisch winstgeven, of waar dacht je dat de rest van de wereld van betaald werd? Komt allemaal uit de opbrengst van NE.
    Het marktplaatsmodel is inderdaad winstgevend maar met de overhead van JET op dit moment blijft er weinig over.
  7. forum rang 6 Just chill 24 mei 2023 20:32
    Timing MW om Short JET af te bouwen is in ieder geval slecht. Net zoals de grote shorter in BESI. Die heeft nu de boel voor de helft afgebouwd zal veel pijn doen!
  8. forum rang 5 Daarom 24 mei 2023 20:47
    quote:

    Just chill schreef op 24 mei 2023 20:32:

    Timing MW om Short JET af te bouwen is in ieder geval slecht. Net zoals de grote shorter in BESI. Die heeft nu de boel voor de helft afgebouwd zal veel pijn doen!
    Waarschijnlijk gaan andere shorters deze gelegenheid gebruiken om ook af te bouwen. De bodem zal wel ergens in deze buurt liggen. Beetje afhankelijk van het sentiment de komende dagen.
  9. forum rang 7 Steef89 24 mei 2023 20:59
    quote:

    Daarom schreef op 24 mei 2023 20:47:

    [...]

    Waarschijnlijk gaan andere shorters deze gelegenheid gebruiken om ook af te bouwen. De bodem zal wel ergens in deze buurt liggen. Beetje afhankelijk van het sentiment de komende dagen.
    Arrow is de partij die je moet volgen. Zolang die blijven zitten, gaan we nergens naar toe.
  10. forum rang 8 SEVA_ 24 mei 2023 21:08
    quote:

    Just chill schreef op 24 mei 2023 20:32:

    Timing MW om Short JET af te bouwen is in ieder geval slecht. Net zoals de grote shorter in BESI. Die heeft nu de boel voor de helft afgebouwd zal veel pijn doen!
    Ik zag het iid. Die is ge-squeezed.
  11. forum rang 6 RJ 80 24 mei 2023 22:16
    quote:

    Long_term_investor schreef op 24 mei 2023 19:24:

    [...]
    Dit is precies wat ik bedoel. JET heeft geen haalbaar business model.
    Jet is geen flitsbezorger…… wat je bedoelt is je punt te maken met dit gebeuren terwijl JET daar niet inzit?

    Flitsbezorgen was idd vanaf moment 1 een niet haalbare kaart. Heb er ook nog ees een hekel aan en als het economisch al niet voor ze zou klappen, dan wel vanwege de omgeving en overlast die ze creeren.
  12. forum rang 7 Hendrik Roo 24 mei 2023 22:30
    quote:

    SEVA_ schreef op 24 mei 2023 22:06:

    twitter.com/traveller999111/status/16...

    ROO rolt ons op in de UK.
    Ik kreeg laatst nog stevige kritiek toen ik zei dat JET Engeland met Über of Deliveroo moet ruilen voor Frankrijk. JET moet zich richten op Europese landen waar de arbeidswetgeving aan JET een natuurlijke bescherming kan bieden. Jitse is slecht in strategische terugtrekkingen. Hij wil alleen aanvallen. Zo win je geen oorlog. Alleen de naam Deliveroo is al veel beter gekozen dan "Gewoon Eten." Dan vergaat je alle trek.
  13. forum rang 6 Jimnotaris 24 mei 2023 23:22
    quote:

    Hendrik Roo schreef op 24 mei 2023 22:30:

    [...]

    Ik kreeg laatst nog stevige kritiek toen ik zei dat JET Engeland met Über of Deliveroo moet ruilen voor Frankrijk. JET moet zich richten op Europese landen waar de arbeidswetgeving aan JET een natuurlijke bescherming kan bieden. Jitse is slecht in strategische terugtrekkingen. Hij wil alleen aanvallen. Zo win je geen oorlog. Alleen de naam Deliveroo is al veel beter gekozen dan "Gewoon Eten." Dan vergaat je alle trek.
    Je hebt geen idee wat je wilt ruilen (ik ook niet). UK is nog enigzins winstgevend. Frankrijk is onderdeel van het zwaar verlieslatende Zuid-Europa. Bovendien stelt de markt in Frankrijk weinig voor.
58.668 Posts
Pagina: «« 1 ... 1311 1312 1313 1314 1315 ... 2934 »» | Laatste |Omhoog ↑

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 466 7.102
AB InBev 2 5.529
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.582 51.919
ABO-Group 1 22
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.132
Accentis 2 267
Accsys Technologies 23 10.803
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 192
Adecco 1 1
ADMA Biologics 1 34
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 14 17.772
Aedifica 3 925
Aegon 3.258 322.999
AFC Ajax 538 7.088
Affimed NV 2 6.301
ageas 5.844 109.897
Agfa-Gevaert 14 2.061
Ahold 3.538 74.343
Air France - KLM 1.025 35.246
AIRBUS 1 12
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 467 13.047
Alfen 16 25.077
Allfunds Group 4 1.511
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.251
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 409
Altice 106 51.198
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.486 114.826
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.837 243.595
AMG 971 134.089
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 305 6.740
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 491
Antonov 22.632 153.605
Aperam 92 15.029
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 384
Arcadis 252 8.789
Arcelor Mittal 2.034 320.882
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 286
arGEN-X 17 10.342
Aroundtown SA 1 221
Arrowhead Research 5 9.750
Ascencio 1 28
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.108 39.562
ASML 1.766 109.480
ASR Nederland 21 4.505
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 522
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 32 13.729
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 66
Azerion 7 3.412

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 14 maart

    1. BMW Q4-cijfers
    2. OCI Q4-cijfers
    3. Inflatie februari def. (Dld)
    4. Industriële productie januari (VK)
    5. Inflatie februari def. (Fra)
    6. Inflatie februari (Spa)
    7. Consumentenvertrouwen (Universiteit v Michigan), maart vlpg (VS) 63,4 (versus 64,7 maand ervoor) volitaliteit verwacht
  2. 17 maart

    1. Detailhandelsverkopen januari/februari (Chi)
    2. Industriële productie januari/februari (Chi)
    3. Internationale handel januari (NL)
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht