Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel

Adyen 2023

9.641 Posts
Pagina: «« 1 ... 77 78 79 80 81 ... 483 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 anders 26 mei 2023 12:22
    Het is alleen high tech he. De rest doet niet echt mee. Adyen doet ook niet echt mee. Denk als schuldenplafond deal er is de chippers en ai fantasy aandelen niks gaan doen en de rest gaat stijgen.
  2. Wallstreet89 26 mei 2023 15:43
    Maar wat puts gekocht. De markt reageert al zonder dat er een akkoord is. Nog wat te overenthousiasme in dit soort situaties, dit gaat mij te hard.
  3. Wallstreet89 26 mei 2023 16:43
    quote:

    Behavia1 schreef op 26 mei 2023 16:26:

    Lijken technisch toch echt op uitbreken te staan. Ondertussen zijn we einde week en nog steeds boven 1475 (dalende trend) - zelfs 1520.

    ibb.co/THx2nGy

    We gaan het zien na het weekend wat de stand van zaken is..als er als enige geen akkoord is komt er een flinke klap..
  4. Behavia1 26 mei 2023 16:47
    quote:

    Wallstreet89 schreef op 26 mei 2023 16:43:

    [...]

    We gaan het zien na het weekend wat de stand van zaken is..als er als enige geen akkoord is komt er een flinke klap..
    Is zeker een issue om rekening mee te houden, spannende tijden.
    Ze staan volgens wat ik lees enkele miljarden van een akkoord.
  5. Wallstreet89 29 mei 2023 09:06
    Beurzen gaan waarschijnlijk weer minnen deze dagen richting akkoord schulden plafond.. gaan het zien.. even een opleving en dan weer zakken naar mijn mening..
  6. forum rang 10 voda 31 mei 2023 08:01
    Adyen zet in op fysieke winkel: bank krijgt concurrentie aan kassa
    Door GABI OUWERKERK

    Updated 3 min geleden
    1 uur geleden
    in ONDERNEMEN

    AMSTERDAM - Door de aanhoudende inflatie zijn consumenten kritischer op wat ze kopen en bij wie. In ruil voor hun loyaliteit verwacht 62% van de Nederlandse consumenten gepersonaliseerde kortingen. Slechts één op de vijf retailers zet echter technologie in om te personaliseren, blijkt uit jaarlijks onderzoek onder consumenten en retailers van betaalprovider Adyen.

    Adyen ziet groeikansen in het koppelen van online en fysieke betaalstromen. GETTY IMAGES

    „Veel winkels hebben nog aparte stromen voor online en fysiek betalingsverkeer”, vertelt Ingo Uytdehaage, co-CEO van Adyen. „Om gepersonaliseerde aanbiedingen te kunnen doen, heb je echter een volledig beeld van de klant nodig en moet je weten wat hij of zij online bestelt en in de fysieke winkel koopt.” Uit het onderzoek blijkt dat retailers door het ontbreken van een integrale aanpak wereldwijd €1,3 biljoen aan potentiële omzet mislopen.

    Retourneren
    Het bij elkaar brengen van de fysieke en online betaalprocessen heeft als bijkomend voordeel dat het eenvoudiger wordt voor consumenten om online bestellingen te retourneren in de fysieke winkel. Meer dan de helft van de ondervraagde consumenten geeft aan loyaler te zijn aan retailers die deze mogelijkheid bieden.

    BEKIJK OOK:
    Omzetgroei Adyen vertraagt, maar niet zijn investeringen

    Van de €67,6 miljard aan betalingen die Adyen in de laatste helft van 2022 voor zijn klanten verwerkte vond slechts 16% plaats in fysieke winkels. Het bedrijf ziet daar dan ook enorme groeikansen. Uytdehaage: „Van oudsher is het betalingsverkeer in fysieke winkels in handen van de traditionele banken. Zij hebben met de opkomst van internet kansen laten liggen en dat gaf ruimte aan online betaalverwerkers. In eerste instantie voor het online betalingsverkeer, maar in toenemende mate ook voor betalingen in de winkel.”

    BEKIJK OOK:
    Topman Adyen over snel oplopende kosten: ’Keuze voor lagere marge vrijwillig’

    Cruciaal
    Niet alleen Adyen, ook concurrenten als PayPal, Stripe en Mollie zien grote kansen in het koppelen van fysieke en online betaalstromen. Volgens Uytdehaage moeten traditionele banken zich dan ook opmaken voor stevige concurrentie. „Beslissingen die retailers nemen over hun investeringen in technologie zijn nu belangrijker dan ooit”, aldus Uytenhage. „Elke verandering kost geld, dus retailers moeten weten waar het in hun industrie naar toe gaat. Inzicht in de behoefte van klanten is daarbij cruciaal.”

    BEKIJK OOK:
    Mollie beweegt naar toonbank met komst van eigen betaalkastjes

    De data van Adyen laat zien dat ondernemers met het beste gepersonaliseerde aanbod de hoogste conversies hebben. Meer dan 50% van de Nederlanders zegt bovendien bereid te zijn een app van een retailer te downloaden om persoonlijke aanbiedingen te ontvangen. „Het consumentengedrag is de afgelopen anderhalf jaar drastisch veranderd”, aldus Uytenhage. „Ze maken veel bewustere keuzes waar ze hun geld aan besteden. Retailers die weten wat hun klanten willen, hebben daarmee een voorsprong op concurrenten. Wij kunnen die data leveren.”

    www.telegraaf.nl/financieel/60677793/...
  7. arnoldus 1 juni 2023 10:53
    quote:

    Wallstreet89 schreef op 1 juni 2023 09:34:

    Stijging en volume is niet veel. Nieuws is niet heel goed aangekomen.. verwacht aankomende dagen weer recessie- en inflatie angst .
    Nu weten we het wel dat u hoopt op een daling ..
  8. The LONG run 1 juni 2023 11:13
    Helemaal waar. Het proeft beetje als uiting van frustratie agv een (wederom) te vroeg verkochte positie.... :-)
    Hoe vaak moet het nog gezegd worden, spijt komt na de verkoop! Don't sell high but buy low instead.
  9. Esteban 1 juni 2023 13:06
    Het technische plaatje laat nu ook een pullback formatie zien, na de uitbraak boven de 1530 lijn. Volgende horde ligt op 1600/1620.
9.641 Posts
Pagina: «« 1 ... 77 78 79 80 81 ... 483 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 466 7.101
AB InBev 2 5.528
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.582 51.888
ABO-Group 1 22
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.132
Accentis 2 267
Accsys Technologies 23 10.785
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 192
ADMA Biologics 1 34
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 14 17.772
Aedifica 3 924
Aegon 3.258 322.984
AFC Ajax 538 7.088
Affimed NV 2 6.298
ageas 5.844 109.897
Agfa-Gevaert 14 2.060
Ahold 3.538 74.343
Air France - KLM 1.025 35.238
AIRBUS 1 12
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 467 13.046
Alfen 16 25.053
Allfunds Group 4 1.511
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.251
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 407
Altice 106 51.198
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.486 114.826
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.837 243.571
AMG 971 134.058
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 305 6.740
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 491
Antonov 22.632 153.605
Aperam 92 15.028
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 384
Arcadis 252 8.789
Arcelor Mittal 2.034 320.871
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 286
arGEN-X 17 10.341
Aroundtown SA 1 220
Arrowhead Research 5 9.749
Ascencio 1 28
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.108 39.553
ASML 1.766 109.346
ASR Nederland 21 4.502
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 522
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 32 13.724
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 66
Azerion 7 3.412

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 12 maart

    1. Faillissementen februari (NL)
    2. Basic-Fit Q4-cijfers
    3. Rheinmetall Q4-cijfers
    4. Hypotheekaanvragen - wekelijks (VS)
    5. Inflatie februari (VS) +2,9% YoY (versus 3% in januari). Kerninflatie: +3,2% YoY (versus 3,3%) volitaliteit verwacht
    6. Olievoorraden - wekelijks (VS)
    7. Adobe Q1-cijfers
  2. 13 maart

    1. Pharming Q4-cijfers
    2. HelloFresh Q4-cijfers
    3. Deliveroo Q4-cijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht