Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

Air France-KLM FR001400J770

Laatste koers (eur)

8,154
  • Verschil

    -0,048 -0,59%
  • Volume

    1.555.526 Gem. (3M) 1,5M
  • Bied

    8,150  
  • Laat

    8,216  
+ Toevoegen aan watchlist

Air France-KLM 2023

1.333 Posts
Pagina: «« 1 ... 44 45 46 47 48 ... 67 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 GakGak 4 september 2023 12:39
    AD:
    ´Willem van Oranje legde minimaal 100.000 kilometer af: ‘Maar hij was soms maandenlang onder de radar’
    Zijn biografie over Willem van Oranje werd alom geprezen, nu komt René van Stipriaan met nieuw werk over de Vader des Vaderlands en vooral diens reizen.´
    .
    Hij moet tenslotte zijn koninklijk vliegbewijs bijhouden, zwaargesponsord door onze nationale trots...
  2. forum rang 8 GakGak 4 september 2023 15:04
    Portuguese airline TAP swings to first-half profit on strong revenue
    11:32 30/08/2023
    Reuters) - Portugal's flag carrier TAP said on Wednesday that it swung to a net profit of 23 million euros ($25 million) in the first half of 2023 on strong revenue growth, boosted by booming tourism, and forecast a strong performance for the remainder of the year.

    The unlisted state-owned airline, which the government plans to partially privatise, was 202 million euros in the red in the same period of 2022.

    It said its operating revenue jumped 44% to 1.9 billion euros from a year earlier, driven by increased fares and higher capacity as demand for travel returned in force after the lifting of COVID restrictions.

    TAP's recurring earnings before interest, taxes, depreciation and amortisation (EBITDA) jumped 57% to 361.7 million euros and its EBITDA margin - a measure of profitability - rose to 19% from 17.4% a year ago.

    Chief Executive Officer Luis Rodrigues said the results showed the company's sustained trend of commercial and financial improvement and that "the operating margins and deleveraging path, above the targets of the restructuring plan, prove the group's financial sustainability".

    He noted that demand was still strong, with bookings for the coming quarters reaching "considerable levels, which indicates an intense second half of the year, for which TAP will be prepared".

    The airline, which is undergoing a restructuring under a Brussels-approved 3.2 billion-euro rescue plan, has previously said it carried 7.58 million passengers between January and June, a 30% increase from a year ago but still slightly below pre-pandemic levels.

    The government wants to kick off the sale process for the company by October, but intends to keep a strategic stake. At least three major global carriers - IAG , Lufthansa , and Air France-KLM - have so far shown interest in TAP.
  3. forum rang 6 prince john 4 september 2023 20:03
    ...en, op zich niet zo gek hoor...in de maan hebben we op dit moment de volgende SMA-cijfers...althans...voor de TA-liefhebbers:
    18,61035/40,24354/62,18667/89,92139...tsja...na de enorme duikvlucht enig herstel...
    Nogmaals, succes & een fijne avond !

    mvrgr,

    John
  4. [verwijderd] 5 september 2023 22:01
    quote:

    prince john schreef op 10 augustus 2023 10:02:

    ...zo maar even een gedachtengangetje...Euronext...AEX-weging...meestal september...
    Helaas.
  5. [verwijderd] 6 september 2023 10:17
    quote:

    prince john schreef op 6 september 2023 08:48:

    Mogge Fred,

    ...ja...er zijn geen veranderingen doorgevoerd voor dit kwartaal.
    Succes !

    mvrgr,

    John
    Morge John , ik denk dat onze belangen niet stroken.
    Ik zit short.
    Ik wens je wel ook succes.

    Mvg
  6. tjongejonge 6 september 2023 11:26
    quote:

    Windmee schreef op 6 september 2023 11:16:

    Wordt tijd dat het eigenlijk weer eens gaat stijgen.
    Het enige wat bij dit aandeel stijgt zijn de milieu vervuilende vliegtuigen.
    Wanneer daar concrete verandering in komt (waterstof wellicht....??) wordt het m.i. pas weer interessant....
  7. [verwijderd] 6 september 2023 11:42
    quote:

    tjongejonge schreef op 6 september 2023 11:26:

    [...]

    Het enige wat bij dit aandeel stijgt zijn de milieu vervuilende vliegtuigen.
    Wanneer daar concrete verandering in komt (waterstof wellicht....??) wordt het m.i. pas weer interessant....
    Ik denk dat een cultuuromslag binnen het bedrijf belangrijker is. Nu is het:
    - geld/winst dat binnenkomt kunnen we verdelen tussen piloten en management, misschien een beetje het gepeupel binnen het bedrijf
    - als de kosten hoger zijn dan de opbrengsten kloppen we aan bij de overheden en vertellen we hoe belangrijk we zijn
    - maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen we bij voorkeur niet. Als we dat al wel doen met een half procentje biokerosine, dan schreeuwen we dat van de daken
    - aandeelhouders belonen? wat denken jullie zelf?
  8. forum rang 6 prince john 6 september 2023 17:24
    ...het grappige is(áls jeje ;)het realiseert ;))...hoeveel mensen zijn er op dit moment in de lucht ?
    Succes & een fijne avond !

    mvrgr,

    John
  9. [verwijderd] 6 september 2023 17:41
    quote:

    prince john schreef op 6 september 2023 17:24:

    ...het grappige is(áls jeje ;)het realiseert ;))...hoeveel mensen zijn er op dit moment in de lucht ?
    Succes & een fijne avond !

    mvrgr,

    John
    Alle vervoer is moeilijk John.
    En van eerlijke concurrentie is al helemaal
    geen sprake meer.
  10. forum rang 8 GakGak 7 september 2023 00:31
    Sommigen raken in ´vervoering´ als het om de nationale carrier gaat die niks nationaals meer heeft
    als je bedenkt dat 65% Frans bezit is...
  11. forum rang 4 Windmee 7 september 2023 00:56
    quote:

    GakGak schreef op 7 september 2023 00:31:

    Sommigen raken in ´vervoering´ als het om de nationale carrier gaat die niks nationaals meer heeft
    als je bedenkt dat 65% Frans bezit is...
    En dan? we hebben ook nog 35%, wat is daar mis mee?
  12. [verwijderd] 7 september 2023 07:34
    quote:

    Windmee schreef op 7 september 2023 00:56:

    [...]

    En dan? we hebben ook nog 35%, wat is daar mis mee?
    Daar is niets mis mee.

    Maar uit het verleden is gebleken dat soms
    meevallende cijfers uit Nederland worden
    teniet gedaan door de Franse tak.

    Mvg
  13. forum rang 8 GakGak 7 september 2023 08:31
    Waar denk je dat de beslissingen worden genomen, zeker nu Schiphol wil krimpen en AF wil groeien ?
  14. forum rang 8 GakGak 7 september 2023 10:34
    KLM personeel zegt nee tegen grootste loonbod ooit, 9% over 2 jaar.
    mtsprout.nl/nieuws/nieuws-management-...

    En dan nog eens de kosten om bijvoorbeeld de bagage tillerij te ontlasten en de smerige diesel(pushback)trucks
    te vervangen etc.

    Torenhoge kostenstijgingen plus extra vliegtax enz. enz.

    nog meer ?
1.333 Posts
Pagina: «« 1 ... 44 45 46 47 48 ... 67 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 13 februari

    1. Sipef Q4-cijfers
    2. Inflatie januari (NL)
    3. KBC Q4-cijfers
    4. Adyen cijfers tweede jaarhelft
    5. Arcadis Q4-cijfers
    6. BAM Q4-cijfers
    7. CM.com Q4-cijfers
    8. DSM-Firmenich Q4-cijfers
    9. Flow Traders Q4-cijfers
    10. Commerzbank Q4-cijfers (Dld)
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht