Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel

Ebusco 2024

12.943 Posts
Pagina: «« 1 ... 83 84 85 86 87 ... 648 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. pipsi 20 februari 2024 17:48
    [quote alias=kweetnie id=15194662 date=202402201637]
    [...]

    Waar kan je dit instellen? Weet niet of ze nu wel/niet uitgeleend worden vandaar de vraag.
    Zie in ieder geval nergens een vergoeding terug.

    Oh ja, goed dat je niet meer gaat reageren op die simpele zielen.
    [/quote

    Lees artikel in de volgende link, hoop u daarmee geholpen bent.

    finansjaal.nl/basic-custody-degiro/

    Ik heb zelf Custody account dus aandelen kunnen niet uitgeleend worden.
  2. forum rang 4 odA neD gaaH 20 februari 2024 17:49
    quote:

    Happy schreef op 20 februari 2024 17:40:

    [...]

    Even in de spiegel gekeken?
    Wou even laten zien hoe makkelijk je een zielige onzinnige post kan maken.
    Het is niet alleen jouw kunstje.
    Ik heb jou nog niet éénmaal persoonlijk beledigd, dat kan je andersom niet zeggen. Dat is wel iets anders, maar goed het leven is/kan hard zijn en dan komen zulke frustraties naar boven. Dus kijk ook nog eens in die spiegel.
  3. forum rang 7 Bye 20 februari 2024 17:53
    quote:

    pipsi schreef op 20 februari 2024 17:48:

    [quote alias=kweetnie id=15194662 date=202402201637]
    [...]

    Waar kan je dit instellen? Weet niet of ze nu wel/niet uitgeleend worden vandaar de vraag.
    Zie in ieder geval nergens een vergoeding terug.

    Oh ja, goed dat je niet meer gaat reageren op die simpele zielen.
    [/quote

    Lees artikel in de volgende link, hoop u daarmee geholpen bent.

    finansjaal.nl/basic-custody-degiro/

    Ik heb zelf Custody account dus aandelen kunnen niet uitgeleend worden.
    Dat heb je erg goed gedaan. Een verstandige en vooruitziende blik.
  4. forum rang 6 Happy is verbannen 20 februari 2024 17:55
    quote:

    odA neD gaaH schreef op 20 februari 2024 17:49:

    [...]
    Ik heb jou nog niet éénmaal persoonlijk beledigd, dat kan je andersom niet zeggen. Dat is wel iets anders, maar goed het leven is/kan hard zijn en dan komen zulke frustraties naar boven. Dus kijk ook nog eens in die spiegel.
    Ik sprak jou niet aan.
    Lees ff terug.

    Ik had het over Ado zoals jij Ebusco belachelijk maakt
  5. forum rang 4 odA neD gaaH 20 februari 2024 17:58
    quote:

    Happy schreef op 20 februari 2024 17:55:

    [...]

    Ik sprak jou niet aan.
    Lees ff terug.
    Laatste wat ik er over zeg, maar wat dacht je van aso fan of moet je nog niet naar de dagbesteding.
  6. Chiclana 20 februari 2024 18:04
    Ik vrees ook dat het een sterfhuis wordt ,helaas kost mij veel mij veel geld zit er van het begin in.3 weken geleden hebben ze nog aandelen weggezet a 5 euro, die zullen ook wel blij zijn met -30 % in 3 weken
  7. forum rang 6 Happy is verbannen 20 februari 2024 18:05
    quote:

    odA neD gaaH schreef op 20 februari 2024 17:58:

    [...]
    Laatste wat ik er over zeg, maar wat dacht je van aso fan of moet je nog niet naar de dagbesteding.
    Eerste nee, tweede ja.
  8. Daniel1981 20 februari 2024 18:20
    Het zal niet de 97% zijn die zn aandelen uitlenen aan shorters neem ik aan...... dit zijn particulieren die hun verlies nemen.
  9. forum rang 7 Bye 20 februari 2024 19:20
    quote:

    Daniel1981 schreef op 20 februari 2024 18:52:

    De oorzaak van de daling?

    www.sustainable-bus.com/news/germany-...
    Dit besluit was al langer bekend en andere landen die subsidieregelingen hebben
    zullen snel volgen.

    Dan wordt de positie voor Ebusco steeds moeilijker.

    De kleintjes vallen als eerste af.
  10. forum rang 7 Bye 20 februari 2024 19:54
    quote:

    Daniel1981 schreef op 20 februari 2024 19:04:

    Gelukkig voor Ebusco hebben ze de Franse en Italiaanse markt nog.....oh wacht
    Bijvelds is bijna 13 jaar geleden begonnen met een hobby.

    De hobby is uit de hand gelopen.
    .
    Het gaat om de knikkkers. En die zijn in die periode opgesoupeerd.
  11. Banter2346 20 februari 2024 21:32
    quote:

    Daniel1981 schreef op 20 februari 2024 18:52:

    De oorzaak van de daling?

    www.sustainable-bus.com/news/germany-...
    Dank voor de link... ergens wel wat terecht ook (los van het feit dat Duitsland geen geld zou hebben)..

    Er zijn namelijk private bedrijven die lijndiensten uitvoeren en die willen ook graag die subsidie (logisch als je 80% vergoed krijgt van de meerwaarde van een elektrische bus t.o.v. een gelijkwaardige dieselvariant).
    Maar omdat de vergoeding zo groot is, willen ze natuurlijk wel de creme de la creme, een Mercedes of een Heuliez... dus passen ze aanbestedingseisen zo aan dat een jan en alleman, ook een Ebusco, amper kans heeft te winnen.
    Zie maar eens een service bedrijf te vinden met een vloot van minstens 10 bussen binnen een straal van 50 km (in the middle of nowhere) die minstens 3 jaar bestaat. Alleen de klant zelf en een concollega kun je dan vinden.
  12. forum rang 7 Bye 20 februari 2024 23:39
    quote:

    Banter2346 schreef op 20 februari 2024 21:32:

    [...]

    Dank voor de link... ergens wel wat terecht ook (los van het feit dat Duitsland geen geld zou hebben)..

    Er zijn namelijk private bedrijven die lijndiensten uitvoeren en die willen ook graag die subsidie (logisch als je 80% vergoed krijgt van de meerwaarde van een elektrische bus t.o.v. een gelijkwaardige dieselvariant).
    Maar omdat de vergoeding zo groot is, willen ze natuurlijk wel de creme de la creme, een Mercedes of een Heuliez... dus passen ze aanbestedingseisen zo aan dat een jan en alleman, ook een Ebusco, amper kans heeft te winnen.
    Zie maar eens een service bedrijf te vinden met een vloot van minstens 10 bussen binnen een straal van 50 km (in the middle of nowhere) die minstens 3 jaar bestaat. Alleen de klant zelf en een concollega kun je dan vinden.
    Private bedrijven die lijndiensten uitvoeren. Openbaar vervoer is voor vrijwel geen enkel land financieel gezien
    lonend. Er moet geld bij, Van gemeentes, provincies en overheid.

    In Nederland is het Franse Transdev (Violia) ook een private onderneming, die werkzaamheden o.a.
    uitvoert voor Conexxion.

    Dus subsidies bij omschakeling van dieselbussen naar electrische variant komt, links-
    of rechtsom toch uit een (semi-)overheidspot.
    Als er, zoals nu het geval is in Duitsland, minder of geen leuke subsidie voor een keuze
    voor E-bussen beschikbaar wordt gesteld moeten de aanbieders van E-bussen
    beter gaan letten op de centen als ze een prijsopgave gaan doen.
    De duurdere merken, o.a. Ebusco, kunnen minder per bus aan winst ontvangen.
    Deze maatregel treft dus de aanbieders van (te) dure bussen misschien wel het meest.

    De grotere bedrijven werken meestal ook efficienter.

    In Duitsland zijn grote aanbieders natuurlijk Mercedes en MAN.
  13. Banter2346 21 februari 2024 08:56
    quote:

    Marcel H. schreef op 20 februari 2024 23:39:

    [...]

    Private bedrijven die lijndiensten uitvoeren. Openbaar vervoer is voor vrijwel geen enkel land financieel gezien
    lonend. Er moet geld bij, Van gemeentes, provincies en overheid.

    In Nederland is het Franse Transdev (Violia) ook een private onderneming, die werkzaamheden o.a.
    uitvoert voor Conexxion.

    Dus subsidies bij omschakeling van dieselbussen naar electrische variant komt, links-
    of rechtsom toch uit een (semi-)overheidspot.
    Als er, zoals nu het geval is in Duitsland, minder of geen leuke subsidie voor een keuze
    voor E-bussen beschikbaar wordt gesteld moeten de aanbieders van E-bussen
    beter gaan letten op de centen als ze een prijsopgave gaan doen.
    De duurdere merken, o.a. Ebusco, kunnen minder per bus aan winst ontvangen.
    Deze maatregel treft dus de aanbieders van (te) dure bussen misschien wel het meest.

    De grotere bedrijven werken meestal ook efficienter.

    In Duitsland zijn grote aanbieders natuurlijk Mercedes en MAN.
    zeker mee eens dat het vooral grote bedrijven treft, maar gezien de verkochte aantallen hebben MAN en Mercedes er toch al flink van kunnen profiteren. Het specifieke voorbeeld sluit juist eerder kleinere (of nieuwe) spelers uit .
12.943 Posts
Pagina: «« 1 ... 83 84 85 86 87 ... 648 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 466 7.098
AB InBev 2 5.525
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.582 51.875
ABO-Group 1 22
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.132
Accentis 2 267
Accsys Technologies 23 10.776
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 192
ADMA Biologics 1 34
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 14 17.766
Aedifica 3 924
Aegon 3.258 322.974
AFC Ajax 538 7.088
Affimed NV 2 6.298
ageas 5.844 109.897
Agfa-Gevaert 14 2.052
Ahold 3.538 74.343
Air France - KLM 1.025 35.224
AIRBUS 1 12
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 467 13.046
Alfen 16 25.031
Allfunds Group 4 1.511
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.251
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 406
Altice 106 51.198
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.486 114.826
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.837 243.527
AMG 971 134.025
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 305 6.738
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 491
Antonov 22.632 153.605
Aperam 92 15.027
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 384
Arcadis 252 8.787
Arcelor Mittal 2.034 320.856
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 286
arGEN-X 17 10.335
Aroundtown SA 1 220
Arrowhead Research 5 9.749
Ascencio 1 28
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.108 39.532
ASML 1.766 109.024
ASR Nederland 21 4.502
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 521
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 32 13.707
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 66
Azerion 7 3.412

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 10 maart

    1. Industriële productie januari (NL)
    2. Handelsbalans januari (Dld)
    3. Oracle Q3-cijfers
  2. 11 maart

    1. Economische groei Q4 (Jap)
    2. Inflatie februari (NL)
    3. E.ON Q4-cijfers
    4. Henkel Q4-cijfers
    5. Volkswagen Q4-cijfers
    6. Zalando Q4-cijfers
    7. Ondernemersvertrouwen mkb februari (VS)
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht