Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

EBUSCO HOLDING NL0015002AG2

Laatste koers (eur)

0,918
  • Verschil

    +0,001 +0,08%
  • Volume

    401.797 Gem. (3M) 1,7M
  • Bied

    0,910  
  • Laat

    0,920  
+ Toevoegen aan watchlist

Ebusco 2024

12.941 Posts
Pagina: «« 1 ... 259 260 261 262 263 ... 648 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. stot 25 juni 2024 08:45
    Duidelijk voorkennis dat we van 3,30 naar 2,12 gisteren zijn gegaan .

    Ze doen in ieder geval wat je moet doen communiceren .

    90 bussen valt me nog mee , dacht dat hier over 60 werd gesproken .

    Het aantal bussen is nog net hoger dan het aantal gemelde order bussen en neem aan dat niet iedere bus gemeld wordt dus orderboek zal gelijk gebleven zijn .

    2024. Is dus ook een turn around jaar .

    Op naar 2025 dan maar hopelijk komen ze dan wel op stoom .

    Komende 6 maanden hoeven we op dit forum niet meer te zeuren over nieuws wat positief is , daarvoor wachten we dan maar tot 2025z.

    Ben wel benieuwd of er nu aanvullende financiering nodig is en zo ja hoe en hoeveel ?
  2. forum rang 7 Bye 25 juni 2024 08:45
    quote:

    Trx7 schreef op 24 juni 2024 13:38:

    Nu volle volle bak er in. kwestie van tijd voordat dit aandeel weer omhoog spuit. Net zoals afgelopen oktober toen het aandeel even over de kop ging.

    De 4 gaan we snel weer zien.
    Er zijn nog optimisten.
  3. Knor54 25 juni 2024 08:46
    Bedrijf gaat dood ! HELAAS , ook ik heb me behoorlijk vergist, veel beloven en weinig geven, doen de gekken in vreugde leven !
  4. forum rang 4 Riding the Tiger 25 juni 2024 08:52
    Verse winstwaarschuwing bij Ebusco

    'De huidige prognose voor 2024 van een omzet boven 325 miljoen euro en een positieve ebitda is niet langer haalbaar', klinkt het in een tussentijdse update van Ebusco EBUS0,00%
    . Analisten hadden al geruime tijd hun twijfels bij de prognoses van de bouwer van elektrische bussen uit het Noord-Brabantse Deurne. Ten tijde van de publicatie van de tegenvallende jaarcijfers over het rampjaar 2023 concludeerde Degroof Petercam-analist David Kerstens dat een en ander 'het vertrouwen in de voorspellingen voor 2024 ondermijnt'.

    Dit gaat van kwaad naar erger, ziet er behoorlijk beroerd uit.
  5. forum rang 5 Jochie1962 25 juni 2024 08:53
    Jeetje .... nou, ik verlaag het bod voor de HELE toko naar 695,- euro !! .... maar ik twijfel nog .... 695 is nog best veel voor zo'n circus ...

    Maar ze hebben dan weer wél konijnen en hoge hoeden !
  6. forum rang 4 The moment 25 juni 2024 08:56
    quote:

    stot schreef op 25 juni 2024 08:45:

    .......

    Ben wel benieuwd of er nu aanvullende financiering nodig is en zo ja hoe en hoeveel ?
    Wat denk je zelf?
    Geld giert de tent uit.

    Maar deze keer gaan ING en v.d. Valk er vermoedelijk geen stuiver meer in steken.

    Sterker nog ik verwacht dat ze hun belangen gaan afbouwen.
  7. forum rang 10 DeZwarteRidder 25 juni 2024 09:01
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 21 mei 2024 12:58:

    [...]
    Beschouw het maar als een hele dure beleggingscursus.

    Mijn onderbuikgevoel zegt dat dit verhaal nooit goed kan aflopen.
    Mijn onderbuikgevoel klopte weer als een bus.........!!!!!!
  8. woutjuhh 25 juni 2024 09:02
    Helaas, teleurgesteld en voel me een beetje bedonderd de afgelopen jaren door Ebusco. Dit aandeel blijft nog een aantal jaren het zwarte schaap in m'n porto.
    Ik wens het management veel werkplezier om er alsnog een succes van te maken. Maar ik vrees...
  9. forum rang 5 StoplossBurner 25 juni 2024 09:02
    Weinig nieuws in het Ebusco persbericht als je 1+1 kon optellen. Kijk mijn posts van de afgelopen maanden maar na tussen de rozebril koersroeper berichten. Wat ik overigens wel nog extra zorgwekkend vind is dat ze van 56 (of waren het er 61?) geleverde bussen in q1 naar slechts 90 over heel 2024 zijn gegaan terwijl q2 op een haar na voorbij is; ofwel, een vertraging qua productie van on q2 t.o.v. q1! Wellicht ingegeven door geldproblemen door zowel missend personeel (dat aangezegd is door de kostenbesparingen) als geen geld om missende onderdelen tijdig geleverd te krijgen. De rode vlaggen blijven zich maar opstapelen helaas.
  10. forum rang 4 tmaster 25 juni 2024 09:02
    quote:

    Fender bass schreef op 25 juni 2024 08:42:

    [...]

    Precies het gevoel wat ik ook heb. Tegenvaller op tegenvaller en een kwalijk ontbrekende communicatie.
    Maar ja, ik heb ze wel dus lastig te besluiten wat te doen. Halveren is een optie, ergens hou ik wel de mogelijkheden open dat er nog toekomst is.
    Over het product zelf hoor je nooit negatieve berichten.
    Check, de electrificatie van het europese bussen park gaat gewoon door. Europa moet en zal klimaat neutraal worden en overheden zullen echt wel hun dieselbussen gaan vervangen door electrische bussen.
    Dus de vraag zal zeker blijven maar ze moeten nu eens 'hun eigen huis' op orde maken..
  11. forum rang 6 Hans2021 25 juni 2024 09:03
    Tja mensen. Beleg niet in gladde praatjes, maar in resultaten. En ik begrijp de kleine beleggers van het eerste uur wel. Ze zijn goedgelovig, zien winstkansen, maar zijn van een koude kermis thuisgekomen. En niet te vergeten de beleggingsanalisten die het aandeel aanbevolen ; ook zij zijn goedgelovig gebleken. Maar van beleggingsanalisten verwacht je toch een andere (kritische) verantwoordelijkheid. Dan heb ik het nog niet over de instanties die dit bedrijf op de beurs hebben toegelaten.
  12. forum rang 5 StoplossBurner 25 juni 2024 09:08
    quote:

    Ruval schreef op 25 juni 2024 09:04:

    VDL wacht nog even en gaat dan Ebusco gratis inlijven
    En wat zou VDL hier dan mee moeten? Die hebben zelf al een problematische productielijn van EV bussen in precies dezelfde type bussen. Dus leg eens uit? Ik val in herhaling maar zie alleen een overname door een Chinese partij als meest reëel of een Europese busbouwer die nog niks elektrisch heeft gedaan en zich daar nu wil gaan inkopen. Beiden type partijen hebben de tijd om de boel (zo goed als) op de fles te laten gaan.
  13. Paul 25 juni 2024 09:14
    quote:

    The moment schreef op 25 juni 2024 09:03:

    Koers wordt kunstmatig gesteund.
    Door wie en waarom weet ik even niet.
    En waaruit denk je dat op te maken? Koers is al meer dan 90 procent gedaald, dus jouw conclusie is opmerkelijk.
  14. forum rang 4 The moment 25 juni 2024 09:16
    quote:

    Paul schreef op 25 juni 2024 09:14:

    [...]

    En waaruit denk je dat op te maken? Koers is al meer dan 90 procent gedaald, dus jouw conclusie is opmerkelijk.
    Koers staat boven de ATL en dat ná dit rampbericht.

    Kan toch niet?
  15. TVtook 25 juni 2024 09:16
    Van der Valk kon een deel voortijdig verkopen. Weer een voorkennis geval. Wanneer komen er eens echte logistieke vaklui aan boord. De positieve Outlooks kunnen de komende jaren wel vernietigd blijven. Wat een teleurstelling en gebrek aan alert initiatief nemend management. Teveel utopische dromers, goed dat die er zijn maar niet om fabricage processen te leiden. Dubbele ceo functie is ook recept voor problemen. Jammer dat zo’n start up de aandeelhouders volledig de mist in laat gaan maar wel steeds zeggen dat het goed komt. Wanneer?
    Waarom koop VDL de tent niet en zet er echte managers in.
12.941 Posts
Pagina: «« 1 ... 259 260 261 262 263 ... 648 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 03 februari

    1. Beurs Shanghai gesloten (Chinees nieuwjaar)
    2. Inkoopmanagersindex industrie januari def. (Jap)
    3. Omzet detailhandel december (NL)
    4. Inflatie januari vlpg. (NL)
    5. Inkoopmanagersindex industrie januari (NL)
    6. Inkoopmanagersindex industrie januari def. (Spa)
    7. Inkoopmanagersindex industrie januari def. (Ita)
    8. Inkoopmanagersindex industrie januari def. (Fra)
    9. Inkoopmanagersindex industrie januari def. (Dld)
    10. Inkoopmanagersindex industrie januari def. (eur)
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht