Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel

Ebusco 2024

12.943 Posts
Pagina: «« 1 ... 327 328 329 330 331 ... 648 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 Bye 31 juli 2024 10:31
    quote:

    The truth schreef op 31 juli 2024 10:25:

    Het lijkt er op dat Cleon sluit
    De foto die je maakte van de parkeerplaats voor personeelsleden
    maakt veel duidelijk.
  2. Huubke 31 juli 2024 10:33
    quote:

    The truth schreef op 31 juli 2024 10:25:

    Het lijkt er op dat Cleon sluit
    Is alleen opgezet omdat potentiële Franse klanten eisen dat de bussen in Frankrijk gebouwd moeten worden.
    Weet iemand de status van de plannen voor bouwen in Portugal?
  3. forum rang 7 Nakennis 31 juli 2024 10:34
    Als je zo een organisatie 'leidt' als deze Bijvelds dan heb je als organisatie geen bestaansrecht. STOP ERMEE BIJVELDS.
    Je hebt het geld van je aandeelhouders in n rook op laten gaan en je hebt ruimschoots aangetoond volstrekt INCAPABEL te zijn om een beursgenoteerde onderneming te leiden. In je pak lijkt het nog wat . In werkelijkheid is het lachwekkend wat je in die paar jaar daar neergezet hebt. De aandeelhouders blijven berooid achter. WEGWEZEN!
  4. forum rang 4 Kanhetlager 31 juli 2024 10:37
    quote:

    Marcel H. schreef op 31 juli 2024 10:31:

    [...]

    De foto die je maakte van de parkeerplaats voor personeelsleden
    maak veel duidelijk.
    Die gefotoshopte? AUB kijk naar het Ebusco bordje. Triest dat je dit serieus neemt Marcel.
  5. forum rang 7 Bye 31 juli 2024 10:38
    quote:

    Huubke schreef op 31 juli 2024 10:33:

    [...]

    Is alleen opgezet omdat potentiële Franse klanten eisen dat de bussen in Frankrijk gebouwd moeten worden.
    Weet iemand de status van de plannen voor bouwen in Portugal?
    Ebusco maakt in Cleon uitsluitend halffabrikaten.
    bussen worden niet meer door Ebusco gebouwd in Frankrijk.
  6. forum rang 6 Just lucky 31 juli 2024 10:39
    quote:

    Nakennis schreef op 31 juli 2024 10:34:

    Als je zo een organisatie 'leidt' als deze Bijvelds dan heb je geen bestaansrecht. STOP ERMEE BIJVELDS.
    Je hebt het geld van je aandeelhouders in n rook op laten gaan en je hebt ruimschoots aangetoond volstrekt INCAPABEL te zijn om een beursgenoteerde onderneming te leiden. In je pak lijkt het nog wat . In werkelijkheid is het lachwekkend wat je in die paar jaar daar neergezet hebt. De aandeelhouders blijven berooid achter. WEGWEZEN!
    Je bent in het pak genaaid.
  7. forum rang 6 MOEdig Voorwaarts 31 juli 2024 10:40
    @Nakennis

    Landwind 2.0 inderdaad.

    Volgens mij heeft alleen het importeren en re-badgen van Chinese bussen een tijdje aardig gelopen, voor de rest kan deze vermoedelijk ook spoedig worden bijgezet in Het Grote Peters-mislukte-avonturen Kabinet ;-)
  8. forum rang 5 StoplossBurner 31 juli 2024 10:41
    quote:

    MOEdig Voorwaarts schreef op 31 juli 2024 10:30:

    [...]

    Het lijkt mij er zelfs op dat alle andere vestigingen binnenkort ook sluiten.

    Ik zal de call op een onbewaakt ogenblik ook zelf wel eens (terug)luisteren.

    Altijd buitengewoon vermakelijk die calls van Ebusco (standaard ingrediënten: cluelessness, opzichtig om de hete brei heen draaien), maar nu ff andere dingen te doen ;-)
    Ze worden wel steeds korter :-). Met de steeds nieuwe mensen (andere COO, CFO Co-CEO, etc.) is het vaak ook een beetje een groundhog day ervaring, zowel qua praatje als resultaten.

    Productie Deurne en Frankrijk zal rap afgebouwd worden, het voordeel is, is dat ze daar weinig mee verliezen qua output.

    Nu lijkt het alsof ik hier lol aan beleef, maar heb ook al vaak gezegd dat ik hier uit pure affiniteit met de automotive in Nederland in ben gestapt en het ook bijzonder zonde zou vinden als dit bedrijf gaat verdwijnen. Maar roep hier ook al vanaf het begin (zie o.a. productie topic dat daarom door ondergetekende was opgezet) dat het opzetten van een eigen productielijn altijd, echt altijd, onderschat wordt en velen de ondergang wordt in deze sector. Helaas hebben een aantal management lieden die boodschap niet goed tot zich genomen. De stappen die ze nemen zijn prima, maar zoals ik ook langer roep, too little, too late zijn.
  9. forum rang 7 Bye 31 juli 2024 10:42
    quote:

    Kanhetlager schreef op 31 juli 2024 10:37:

    [...]

    Die gefotoshopte? AUB kijk naar het Ebusco bordje. Triest dat je dit serieus neemt Marcel.
    Heb je die immense bedrijfshal in Cleon wel eens gezien.
    En die hele ''fabriek'' staat bijna volledig leeg.
    In die hal tref je niet 1 Ebusco-bus aan.
  10. forum rang 7 Nakennis 31 juli 2024 10:43
    Geen enkele organisatie heeft bestaansrecht als een organisatie zo geleid wordt. Ik denk dat dat voor iedereen duidelijk is. Dat bedoel ik met bovenstaande en ik denk dat voor iedereen duidelijk is dat de tijd voor dit Ebusco begint te dringen. Een goed idee is 1 maar je moet wel mensen hebben die dat plan goed kunnen neerzetten en uitvoeren. Alleen een pak aantrekken is daarbij niet voldoende!
  11. forum rang 4 Kanhetlager 31 juli 2024 10:45
    quote:

    Marcel H. schreef op 31 juli 2024 10:42:

    [...]

    Heb je die immense bedrijfshal in Cleon wel eens gezien.
    En die hele ''fabriek'' staat bijna volledig leeg.
    In die hal tref je niet 1 Ebusco-bus aan.
    Nee, die heb ik niet gezien. Jij wel blijkbaar?
  12. forum rang 7 Nakennis 31 juli 2024 10:48
    quote:

    MOEdig Voorwaarts schreef op 31 juli 2024 10:40:

    @Nakennis

    Landwind 2.0 inderdaad.

    Volgens mij heeft alleen het importeren en re-badgen van Chinese bussen een tijdje aardig gelopen, voor de rest kan deze vermoedelijk ook spoedig worden bijgezet in Het Grote Peters-mislukte-avonturen Kabinet ;-)
    Een pak dragen kan elke Jan Doedel. Maar het gaat om de capaciteit mn een organisatie te leiden en daarnaast de kunst om goed met je stakeholders te kunnen communiceren. Een realistische outlook afgeven is daar een klein onderdeel van. Deze Bijvelds was ZELFS hier niet toe in staat en ik denk dat voor elke aandeelhouder wel duidelijk is dat deze Bijvelds volledig Ongeschikt is. Maar aan zelfreflectie ontbreekt het vaak bij deze lieden. Ze blijven net zo lang zitten tot het bedrijf ten gronde is. Triest voor de mensen die er veel geld in hebben gestoken:de aandeelhouders. Eigenlijk.een grove schande dat die Bijvelds nog steeds niet opgestapt is!

    Bijvelds: ga vissen ofzo maar laat iemand de kar trekken die daar wel toe in staat is.

  13. forum rang 7 Bye 31 juli 2024 10:49
    quote:

    Kanhetlager schreef op 31 juli 2024 10:45:

    [...]

    Nee, die heb ik niet gezien. Jij wel blijkbaar?
    Natuurlijk. Dat was een van de Renault-fabrieken.
    Misschien heeft Peter die (leegstaande fabriek)
    voor een appel en een ei kunnen huren.
  14. forum rang 4 Kanhetlager 31 juli 2024 10:56
    quote:

    Marcel H. schreef op 31 juli 2024 10:49:

    [...]

    Natuurlijk. Dat was een van de Renault-fabrieken.
    Misschien heeft Peter die (leegstaande fabriek)
    voor een appel en een ei kunnen huren.
    Dus je bent daarheen gegaan om hier op het forum te vertellen dat je in die fabriek bent gaan kijken en geen bus hebt zien staan? Natuurlijk lieten ze je direct binnen met een koffie en een croissantje omdat je helemaal die kant op was gekomen :-). Was je met de auto? Kon je nog parkeren op de parkeerplaats?
  15. forum rang 6 MOEdig Voorwaarts 31 juli 2024 10:57
    quote:

    StoplossBurner schreef op 31 juli 2024 10:41:

    [...]

    Nu lijkt het alsof ik hier lol aan beleef, maar heb ook al vaak gezegd dat ik hier uit pure affiniteit met de automotive in Nederland in ben gestapt en het ook bijzonder zonde zou vinden als dit bedrijf gaat verdwijnen. Maar roep hier ook al vanaf het begin (zie o.a. productie topic dat daarom door ondergetekende was opgezet) dat het opzetten van een eigen productielijn altijd, echt altijd, onderschat wordt en velen de ondergang wordt in deze sector. Helaas hebben een aantal management lieden die boodschap niet goed tot zich genomen. De stappen die ze nemen zijn prima, maar zoals ik ook langer roep, too little, too late zijn.
    Ik heb al vlak na de IPO, toen iedereen nog euforisch was en de koers iets van €25-€30 deed, hetzelfde geroepen. Wat dat betreft claim ik hierbij de gouden medaille ;-)

    Disclaimer:

    Op weg naar beneden een enkele keer korststondig opportunistisch long gezeten, intraday misschien nog weleens geshort (1x nog op verloren ook) en vorig jaar nog een aalmoesje verdiend met wat putjes, maar volgens mij dit jaar niet eens meer in gehandeld. Gewoon toeschouwer van een trainwreck in slowmotion. Bakje popcorn erbij en volop genieten van een spectaculaire smoke&mirror show ;-)
  16. forum rang 7 Bye 31 juli 2024 11:02
    quote:

    Kanhetlager schreef op 31 juli 2024 10:56:

    [...]

    Dus je bent daarheen gegaan om hier op het forum te vertellen dat je in die fabriek bent gaan kijken en geen bus hebt zien staan? Natuurlijk lieten ze je direct binnen met een koffie en een croissantje omdat je helemaal die kant op was gekomen :-). Was je met de auto? Kon je nog parkeren op de parkeerplaats?
    Ik kwam in die regio regelmatig nog voor de tijd dat iemand
    ooit de naam Ebusco had gehoord.
  17. Charcuterie fanaat 31 juli 2024 11:03
    Dat de cijfers en outlook niet al te best zijn klopt. Echter vind ik dat de business waarin ze actief zijn meer dan ooit actueel is. Er is ook knowhow intern die ze de voorbije tijd hebben opgedaan.

    Los van de daling vandaag vind ik dat de koers de voorbije jaren te ver naar beneden is doorgeschoten.

    Hopelijk, met een beter beleid en duidelijke visie kan de koers terug bijgeladen worden ..

    Succes!
  18. forum rang 4 Kanhetlager 31 juli 2024 11:04
    quote:

    Marcel H. schreef op 31 juli 2024 11:02:

    [...]

    Ik kwam in die regio regelmatig nog voor de tijd dat iemand
    ooit de naam Ebusco had gehoord.
    Ok, waarom dan wel?
12.943 Posts
Pagina: «« 1 ... 327 328 329 330 331 ... 648 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 466 7.072
AB InBev 2 5.521
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.582 51.741
ABO-Group 1 22
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.132
Accentis 2 267
Accsys Technologies 23 10.753
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 191
ADMA Biologics 1 34
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 14 17.754
Aedifica 3 918
Aegon 3.258 322.881
AFC Ajax 538 7.088
Affimed NV 2 6.297
ageas 5.844 109.895
Agfa-Gevaert 14 2.051
Ahold 3.538 74.341
Air France - KLM 1.025 35.082
AIRBUS 1 12
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 467 13.042
Alfen 16 24.931
Allfunds Group 4 1.482
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.251
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 406
Altice 106 51.198
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.486 114.822
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.837 243.386
AMG 971 133.699
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 305 6.697
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 491
Antonov 22.632 153.605
Aperam 92 15.017
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 383
Arcadis 252 8.785
Arcelor Mittal 2.034 320.770
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 286
arGEN-X 17 10.326
Aroundtown SA 1 219
Arrowhead Research 5 9.745
Ascencio 1 28
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.108 39.268
ASML 1.766 108.099
ASR Nederland 21 4.502
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 509
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 32 13.687
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 64
Azerion 7 3.404

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 04 maart

    1. Nedap Q4-cijfers
    2. TKH Q4-cijfers
    3. Recticel Q4-cijfers
    4. Allfunds Q4-cijfers
    5. Werkloosheid januari (eur)
    6. Best Buy Q4-cijfers
    7. Pharming - Bava
    8. Atenor Q4-cijfers
  2. 05 maart

    1. Inkoopmanagersindex diensten februari def. (Jap)
    2. Inkoopmanagersindex diensten Caixin februari (Chi)
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht