Jet-realist-20+ 9 november 2024 16:12 auteur info Jet-realist-20+ Lid sinds: 24 jul 2024 Laatste bezoek: 07 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 202 Gegeven: 593 Aantal posts: 329 quote:Franky G schreef op 9 november 2024 12:25:[...]Kort samengevat: Fantasie en € 14/ € 15.Alles wat niet jouw mening is, is voor jou fantasie, voor de poster ongetwijfeld zijn meningBedankt voor het respect Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Franky G 9 november 2024 17:35 auteur info Franky G Lid sinds: 11 okt 2024 Laatste bezoek: 31 jan 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 137 Gegeven: 13 Aantal posts: 380 quote:Jet-realist-20+ schreef op 9 november 2024 16:12:[...]Alles wat niet jouw mening is, is voor jou fantasie, voor de poster ongetwijfeld zijn meningBedankt voor het respecthet woord fantasie staat in de tekst samen met die € 14 - € 15. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Franky G 9 november 2024 17:37 auteur info Franky G Lid sinds: 11 okt 2024 Laatste bezoek: 31 jan 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 137 Gegeven: 13 Aantal posts: 380 quote:Jimnotaris schreef op 9 november 2024 15:43:[...]Alles buiten de GUINAS-landen(Germany/UK/Ireland/Netherlands/Austria/Switzerland)eruit. Overige landen heeft JET te klein marktaandeel en/of te veel bezorgers in loondienst om winstgevend te worden.wat met Spanje mocht Glovo daar serieus in de problemen komen? Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Ruval 9 november 2024 17:47 auteur info Ruval Lid sinds: 13 mei 2020 Laatste bezoek: 07 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1628 Gegeven: 698 Aantal posts: 2.427 quote:Franky G schreef op 9 november 2024 17:37:[...]wat met Spanje mocht Glovo daar serieus in de problemen komen?Dan is JET onbetwist marktleider in Spanje en verdubbelt resultaten. Bizar dat oneerlijke concurrentie gewoon mag doorgaan. Gewoon pure pech voor Jitse, net zoals situatie feecaps. Andere strategische keuzes zijn achteraf dure fouten van Jitse, maar dat geldt dus niet voor Spanje en feecaps Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Henkie 1960 9 november 2024 17:58 auteur info Henkie 1960 Lid sinds: 08 nov 2020 Laatste bezoek: 07 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1171 Gegeven: 345 Aantal posts: 5.124 Wat heeft JPMorgan / Chase en Co gedaan op 5 november. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Mr Trade 9 november 2024 18:07 auteur info Mr Trade Lid sinds: 24 nov 2017 Laatste bezoek: 07 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1340 Gegeven: 42 Aantal posts: 2.746 quote:Franky G schreef op 9 november 2024 12:18:[...]Voor de X-ste keer. Die rechter heeft bepaald dat de stad NY mocht aangeklaagd omdat de klagers gelijk kunnen hebben dat de fee caps tegen de grondwet zijn. NY wilden die rechtszaak tegenhouden maar dat is vorig jaar dus verworpen. Meer dan dat staat er niet in het vonnis. Het is aan de volgende rechter om te bepalen of de klagers al dan niet gelijk hebben. En de voorbereidingen voor die rechtszaak lopen gewoon verder. Eind januari moet het expertenonderzoek af zijn. Maar wanneer de eigenlijke rechtszaak begint is nog niet geweten. En ondanks 28 sponsors is de aanpassing van de fee caps-wet nog altijd niet doorverwezen naar de gemeenteraad.Natuurlijk hebben ze de aanpassing van de fee caps-wet nog niet doorverwezen, gaat ook niet gebeuren.Volgens mij is dit de enige "troef" in de handen van NYC in de rechtzaak, je denkt toch niet dat ze deze op tafel gooien voordat er een schikking getroffen is?Ze zouden ook wel gek zijn. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Jimnotaris 9 november 2024 18:09 auteur info Jimnotaris Lid sinds: 05 dec 2019 Laatste bezoek: 08 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1230 Gegeven: 160 Aantal posts: 1.836 quote:Franky G schreef op 9 november 2024 17:37:[...]wat met Spanje mocht Glovo daar serieus in de problemen komen?Spanje is maar een procent of 2 van JET(zal iets meer worden na eventueel vertek Glovo). Dus daar hoef je geen wonderen van te verwachten. Zeer onwaarschijnlijk dat het ooit winstgevend gaat worden. Zelfs al lopen alle klanten van Glovo over naar JET(wat velen hier schijnen aan te nemen als zekerheid)dan zal JET bezorgers in loondienst nemen en dat is nu juist wat Glovo niet wil omdat dat niets oplevert (ondanks het synergievoordeel van meer klanten). Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
HD_Erik 9 november 2024 18:42 auteur info HD_Erik Lid sinds: 05 jul 2017 Laatste bezoek: 08 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 215 Gegeven: 337 Aantal posts: 414 quote:Jimnotaris schreef op 9 november 2024 15:43:[...]Alles buiten de GUINAS-landen(Germany/UK/Ireland/Netherlands/Austria/Switzerland)eruit. Overige landen heeft JET te klein marktaandeel en/of te veel bezorgers in loondienst om winstgevend te worden. Je vergeet landen als België en Polen, spanje en Italië wil ik nog wel aanzien... maar mee eens dat je de landen buiten Europa af moet stoten/verkopen... dit hangt gewoon als een molensteen om je nek en blijft het sentiment negatief beïnvloeden Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Jimnotaris 9 november 2024 18:57 auteur info Jimnotaris Lid sinds: 05 dec 2019 Laatste bezoek: 08 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1230 Gegeven: 160 Aantal posts: 1.836 quote:HD_Erik schreef op 9 november 2024 18:42:[...] Je vergeet landen als België en Polen, spanje en Italië wil ik nog wel aanzien... maar mee eens dat je de landen buiten Europa af moet stoten/verkopen... dit hangt gewoon als een molensteen om je nek en blijft het sentiment negatief beïnvloedenVan de GUINAS-landen is door JET aangegeven dat ze een positieve (A)EBITDA bijdrage leveren. Van de andere landen (ook binnen Europa) niet en gezien het geringe marktaandeel en (minstens zo belangrijk) het hoge percentage logistieke orders is het vrijwel uit te sluiten dat ze winstgevend zijn of worden. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Franky G 9 november 2024 20:11 auteur info Franky G Lid sinds: 11 okt 2024 Laatste bezoek: 31 jan 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 137 Gegeven: 13 Aantal posts: 380 quote:Jimnotaris schreef op 9 november 2024 18:57:[...]Van de GUINAS-landen is door JET aangegeven dat ze een positieve (A)EBITDA bijdrage leveren. Van de andere landen (ook binnen Europa) niet en gezien het geringe marktaandeel en (minstens zo belangrijk) het hoge percentage logistieke orders is het vrijwel uit te sluiten dat ze winstgevend zijn of worden.Het aantal logistieke orders. Je wil dus dat JET een maaltijdbezorger wordt dat geen maaltijden bezorgt. Het is nu al een groeibedrijf dat niet groeit maar krimpt. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Jimnotaris 10 november 2024 00:20 auteur info Jimnotaris Lid sinds: 05 dec 2019 Laatste bezoek: 08 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1230 Gegeven: 160 Aantal posts: 1.836 quote:Franky G schreef op 9 november 2024 20:11:[...]Het aantal logistieke orders. Je wil dus dat JET een maaltijdbezorger wordt dat geen maaltijden bezorgt. Het is nu al een groeibedrijf dat niet groeit maar krimpt.Nee, Logistieke orders zijn orders waar JET de bezorging verzogt i.p.v het restaurant. JET verdient aan het leveren van de order en niet aan het uitvoeren van de bestelling. De meeste bezorgingen zijn verliesposten en al helemaal als het geen maaltijden zijn maar producten met weinig marge zoals boodschappen e.d. Aanbevelingen 1 ” Quote Reageren Niet oké
Dutch trackers 10 november 2024 13:19 auteur info Dutch trackers Lid sinds: 07 jun 2020 Laatste bezoek: 07 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 248 Gegeven: 218 Aantal posts: 654 quote:Jimnotaris schreef op 10 november 2024 00:20:[...]Nee, Logistieke orders zijn orders waar JET de bezorging verzogt i.p.v het restaurant. JET verdient aan het leveren van de order en niet aan het uitvoeren van de bestelling. De meeste bezorgingen zijn verliesposten en al helemaal als het geen maaltijden zijn maar producten met weinig marge zoals boodschappen e.d.Misschien nog een iets andere afkorting en dan naar de marktstrategie afdeling van JET sturen. GUINAS lake is een sinkhole. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
andropovke 10 november 2024 14:15 auteur info andropovke Lid sinds: 04 feb 2023 Laatste bezoek: 07 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 48 Gegeven: 57 Aantal posts: 90 DH brengt Talabat naar de beurs definitief net erop .Vorige week mooie partij gekocht op €35,40Ben benieuwd of er weer een een nieuw bankstel binnen wordt gedragen bij mij.Henkie ook weer tevreden... Aanbevelingen 1 ” Quote Reageren Niet oké
Dutch trackers 10 november 2024 14:36 auteur info Dutch trackers Lid sinds: 07 jun 2020 Laatste bezoek: 07 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 248 Gegeven: 218 Aantal posts: 654 quote:andropovke schreef op 10 november 2024 14:15:DH brengt Talabat naar de beurs definitief net erop .Vorige week mooie partij gekocht op €35,40Ben benieuwd of er weer een een nieuw bankstel binnen wordt gedragen bij mij.Henkie ook weer tevreden...Goed voor de sector als ze die 1 miljard ophalen.Totale waardeTLB rond de 13 miljard. De verhoudingen binnen de sector zijn dan wel een beetje scheef te noemen.De vraag is ook of het genoeg is voor MW om uit de sector te stappen. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Degenerate 10 november 2024 16:45 auteur info Degenerate Lid sinds: 01 aug 2022 Laatste bezoek: 16 nov 2024 Aanbevelingen Ontvangen: 21 Gegeven: 18 Aantal posts: 62 Stel dat de verkoop van het Talabat deel zeer goed gaat, en de beurskoers van Delivery Hero nog wat oploopt. Is het dan geen optie dat er een bod in aandelen van DEH op JET volgt? Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Mr Trade 10 november 2024 17:31 auteur info Mr Trade Lid sinds: 24 nov 2017 Laatste bezoek: 07 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1340 Gegeven: 42 Aantal posts: 2.746 quote:Degenerate schreef op 10 november 2024 16:45:Stel dat de verkoop van het Talabat deel zeer goed gaat, en de beurskoers van Delivery Hero nog wat oploopt. Is het dan geen optie dat er een bod in aandelen van DEH op JET volgt?Alles is mogelijk, denk eerder dat het in dat geval een gecombineerd bod zal worden van Prosus en DHER. Waarbij Prosus een groter deel in het geheel zal krijgen.Maargoed, je weet het nooit. Aanbevelingen 1 ” Quote Reageren Niet oké
Henkie 1960 10 november 2024 17:47 auteur info Henkie 1960 Lid sinds: 08 nov 2020 Laatste bezoek: 07 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1171 Gegeven: 345 Aantal posts: 5.124 Wat doen de koersen van Dher en Jet deze week?Dher begrijp ik wel maar Jet? Kan die blijvend stijgen?, met al dat shorters gedoe. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Dutch trackers 10 november 2024 18:26 auteur info Dutch trackers Lid sinds: 07 jun 2020 Laatste bezoek: 07 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 248 Gegeven: 218 Aantal posts: 654 Blijvend stijgen? Nee, het gaat altijd met ups en downs. Maar er zal zeker wat overnamefantasie zijn. Ook al is een deel van de IPO voor herstructurering DHER. Ambitie van Prosus is duidelijk, verdubbeling. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Mr Trade 10 november 2024 20:01 auteur info Mr Trade Lid sinds: 24 nov 2017 Laatste bezoek: 07 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1340 Gegeven: 42 Aantal posts: 2.746 quote:Henkie 1960 schreef op 10 november 2024 17:47:Wat doen de koersen van Dher en Jet deze week?Dher begrijp ik wel maar Jet? Kan die blijvend stijgen?, met al dat shorters gedoe.Voorlopig staat JET boven de 11 met een shortpercentage dat ruim opgelopen is de afgelopen maand.Voor nu is het overduidelijk even niet gelukt om de koers richting de ATL (10,01) te drukken zelfs met miljoenen stukken.Benieuwd welke wending dit verhaaltje binnenkort weer neemt. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Franky G 10 november 2024 20:41 auteur info Franky G Lid sinds: 11 okt 2024 Laatste bezoek: 31 jan 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 137 Gegeven: 13 Aantal posts: 380 (ABM FN-Dow Jones) Delivery Hero heeft besloten om Talabat, haar activiteiten op het gebied van voedselbezorging en snelle handel in de Verenigde Arabische Emiraten en andere landen in het Midden-Oosten plus Noord-Afrika, in het vierde kwartaal van 2024 naar de beurs van Dubai te brengen. Dit kondigde de Duitse maaltijdbezorger zondag aan."Vandaag heeft de raad van bestuur van Delivery Hero besloten, met instemming van de raad van commissarissen, om een beursgang na te streven van 15 procent van het totaal aantal uitgegeven aandelen van Talabat Holding en indirect gehouden door Delivery Hero, met als doel om alle aandelen van Talabat medio december 2024 naar de beurs van Dubai Financial Market te brengen", zei Delivery Hero in een verklaring.Het bedrijf kan de omvang van het aanbod wijzigen, afhankelijk van de vereiste goedkeuringen van de Securities and Commodities Authority van de Verenigde Arabische Emiraten.Verder blijft de uitvoering van de voorgenomen beursgang "afhankelijk van de marktomstandigheden en verdere besluiten van de raad van bestuur en de raad van commissarissen van Delivery Hero", aldus het bedrijf.Delivery Hero zal na de IPO een meerderheidsbelang in Talabat behouden, met een lock-up van 180 dagen na de beursnotering. Ook blijft de maaltijdbezorger de helft van de bestuurders leveren in de raad van bestuur van Talabat en blijven de activiteiten onderdeel van de geconsolideerde resultaten van Delivery Hero.Na de voorgenomen beursgang wil Talabat een minimum dividend uitkeren van circa 100 miljoen dollar in april 2025, waarna in oktober 2025 en april 2026 ook nog voor in totaal 400 miljoen dollar aan dividend zal worden uitgekeerd.Daarna is Talabat van plan om tweemaal per kalenderjaar dividend uit te keren, in elk geval met een beoogde pay-out van 90 procent. "Delivery Hero zou met zijn resterende meerderheidsbelang in Talabat van een dergelijk dividend profiteren", aldus het Duitse bedrijf.Delivery Hero zal de opbrengst van de beursgang gebruiken voor algemene bedrijfsdoeleinden en om haar kapitaalstructuur verder te optimaliseren.Door: ABM Financial News.info@abmfn.nlRedactie: +31(0)20 26 28 999Bron: ABM Financial News Aanbevelingen 1 ” Quote Reageren Niet oké
Beurscodes, betekenis en hulp bij zoeken Europa AEX Euronext Amsterdam BRU Euronext Brussels PSE Euronext Paris LIS Euronext Lissabon CHX CBOE Europe, grote(re) EU aandelen NAV Investment Funds (NAV) Noord-Amerika NYS New York Stock Exchange OTC CBOE BZX Exchange (US) TSE Toronto Stock Exchange Kunt u een instrument niet vinden? Zoek dan via de zogenaamde ISIN code. Elk instrument, aandeel etc. heeft een unieke code. Kies vervolgens - wanneer er meerdere resultaten zijn - de notering op de beurs van uw keuze. Waar vind ik die ISIN code? Google de naam van het instrument, aandeel etc. met de toevoeging 'ISIN'. Als zoeken op ISIN code geen resultaten oplevert hebben wij het instrument of aandeel niet in onze koersendatabase.