Daarom schreef op 19 november 2024 09:38:
[...]
Omdat er ook partijen zijn die duurder hebben gekocht en partijen zijn die al aandelen hadden en rechten uitvoeren, grootaandeelhouders die niet gaan verkopen. Nieuwe aandeelhouders die niet voor de snelle winst gaan, maar vertrouwen hebben dat de koers over een maand op € 2,50 staat. Hoeveel redenen wil je hebben???
Van de 48 miljoen nieuwe stukken komen er maximaal 15 a 20 miljoen op de markt.
Ja, er zal koersdruk ontstaan omdat er gelijk veel aandelen op de markt komen van 'snelle handel' die alleen claims hebben gekocht en gelijk hun winst willen verzilveren. Laat de omzet de eerste 2 dagen pakweg 10 miljoen stukken zijn. Mijn voorspelling is dat het snel opdroogt en dan een stijle trend naar boven laat zien. Met een paar positieve persberichten willen iedereen weer instappen en staat de koers zo weer op € 2 a € 3. Ik denk dat velen bovenstaand scenario inschat.
Ik heb zelf best wel veel claims gekocht en doe mee met de emissie. Mijn gak ligt onder € 0,90 maar ga ze niet verkopen onder de € 2,50. En ik ben ervan overtuigd dat we deze koers dit jaar nog zullen zien. Voor mij dus een fantastische instapmogelijkheid en als de koers begin volgende week daalt, koop ik gewone aandelen bij. Hoe eerder de uitstapjes eruit zijn hoe beter voor de koers.
Dus mensen die nog willen instappen... begin volgende week is de laatste mogelijkheid om op de rijdende E-Bus te stappen (maar pas op... eindbestemming onbekend)!
En als het nieuwe management lukt om de productie op gang te krijgen dan staat de koers eind 2025 op € 10 en hoger.