Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel

Air France-KLM 2025

296 Posts
Pagina: «« 1 ... 10 11 12 13 14 15 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 GakGak 6 maart 2025 19:23
    Tip van de week: wanneer je ervan overtuigd bent (maar wat is overtuiging met dit aandeel?)
    dat morgen AF/KLM niet verder stijgt, maar daalt...
    .
    HEFBOOMPRODUCTEN
    SCG | DE000SN79T32 | EUR | R
    SG Air France - KLM Factor (Multi) Short LEV -5

    €0,014
    -0,43
    (-96,86%)
  2. aandeeltje! 6 maart 2025 19:48
    quote:

    GakGak schreef op 6 maart 2025 19:23:

    Tip van de week: wanneer je ervan overtuigd bent (maar wat is overtuiging met dit aandeel?)
    dat morgen AF/KLM niet verder stijgt, maar daalt...
    .
    HEFBOOMPRODUCTEN
    SCG | DE000SN79T32 | EUR | R
    SG Air France - KLM Factor (Multi) Short LEV -5

    €0,014
    -0,43
    (-96,86%)
    De putjes vandaag niet gekocht, vond wat duur eerder de dag. Maar morgen des te beter (als er verder geen nieuws komt). Hefbomen laat ik zelf links liggen.Gelukkig is er voor iedereen wat.
  3. Paul 6 maart 2025 21:10
    quote:

    GakGak schreef op 6 maart 2025 19:23:

    Tip van de week: wanneer je ervan overtuigd bent (maar wat is overtuiging met dit aandeel?)
    dat morgen AF/KLM niet verder stijgt, maar daalt...
    .
    HEFBOOMPRODUCTEN
    SCG | DE000SN79T32 | EUR | R
    SG Air France - KLM Factor (Multi) Short LEV -5

    €0,014
    -0,43
    (-96,86%)
    Hopelijk heb je niet al teveel geld verloren vandaag? En nog wat geld over om te shorten?
  4. Paul 6 maart 2025 22:05
    Vandaag was waarschijnlijk short squeeze. Zal misschien weer wat dalen als daytraders winst nemen. Maar op een koers van ongeveer 10 procent van de jaarlijkse omzet of pakweg 3 keer de winst over een paar jaar is deze koers nog steeds ontzettend laag. Als je gelooft in een turn around kun je naar mijn mening nog steeds heel goedkoop instappen.
  5. forum rang 8 GakGak 7 maart 2025 09:47
    quote:

    Paul schreef op 6 maart 2025 21:10:

    [...

    Hopelijk heb je niet al teveel geld verloren vandaag? En nog wat geld over om te shorten?
    .
    SG Air France - KLM Factor (Multi) Short LEV -5

    €0,012
    0,00
    (-14,28%)
    .
    Nee hoor, had op 0,011 willen kopen, maar verkoop only restrictie...
    Maar genoeg andere (stijgende) short turbo´s, leedvermaak is niet nodig ;O).
  6. forum rang 8 GakGak 7 maart 2025 10:07
    quote:

    Paul schreef op 6 maart 2025 22:05:

    Vandaag was waarschijnlijk short squeeze. Zal misschien weer wat dalen als daytraders winst nemen. Maar op een koers van ongeveer 10 procent van de jaarlijkse omzet of pakweg 3 keer de winst over een paar jaar is deze koers nog steeds ontzettend laag. Als je gelooft in een turn around kun je naar mijn mening nog steeds heel goedkoop instappen.
    .
    Ooit van schulden en oplopende rentebetalingen en operationele kosten gehoord ?
  7. Braakie 7 maart 2025 10:16
    Er wordt hard gevochten om het aandeel boven de 11,50 te houden. Zal het lukken? Denk dat iedereen ook blij zal zijn als het de 11,00 houdt. Tot nu toe houdt het nog dapper stand. 4% verlies op die enorme winst vind ik geen afstraffing of sell off.
  8. Cacla 7 maart 2025 10:28
    Ik heb nog een andere theorie die deze enorme koersstijging kan verklaren;

    Is AFKLM wellicht bezig een nieuwe aandelenuitgifte voor te bereiden? Dan zijn ze wel gebaat bij wat optimisme en koersstijgingen???
  9. Stockpony65 7 maart 2025 11:10
    Gisteren eindigen boven de 12 met een plus van 30%, was een dikke vette shortsquzee.
    Vandaag winstnemingen, want niemand wil helaas langer dan noodzakelijk in deze ellende zitten..

    Nu nog keihard inzetten op kostenreductie, salariscuts, dividend en sharebuybacks, dan gaat het in de verste verte heel misschien weer op een normaal beursgenoteerd bedrijf lijken ipv een geld verslindende black box..

    Zal mij heel benieuwen, maar dan moeten er wel capabele bestuurders weer zitting gaan nemen in zowel de RvB en de RvC..

    Moet nog paar eurootjes, hopelijk zet de S.squzee morgen nog even door, als ik er met 10 cent winst uit kan ben ik vertrokken.. op dit moment 0% vertrouwen in het kansloze Bestuur onder leiding van Rintel..

    Zie de 10-jaars koersgrafiek maar eens, compleet kansloze trackrecord. Ze zouden zich serieus de ogen uit de kop moeten schamen bij KLM en dit onding zou niet eens beursgenoteerd mogen zijn met wat er na de laatste aandelen emissie is gebeurt en hoe dat opgehaalde geld is besteed door KLM, oa winstdelingen voor het personeel. Blauwe Familie? Ja Blauwe maffiafamilie zullen ze bedoelen.. Manman wat een bedrijf..

    www.telegraaf.nl/financieel/10459491/...,virtuele%20bijeenkomst%20voor%20het%20personeel.

    Dat was Potd. wel mijn geld ik ben hier ook ingetrapt, heb meegedaan met die kansloze emissie.
    En na die emissie als een raket van 17.5 naar een lag van 8! Slaat nergens op wat hier gebeurt is.
    Ben hier nog steeds pislink over..

    VEB en kansloze AFM, Duitse herder met een oud vergeeld kunstgebitje dat je bent, ga toch eens bijten en bescherm de argeloze NL-aandeelhouders eens voor dit soort van zogenaamde gerenommeerde bedrijven aan de NL-beurs.. KLM had natuurlijk allang onder curatele gesteld moeten worden..

    Beste medebeleggers, ik heb dit kansloze ding ook zelf op de plank liggen, blauwe corrupte zichzelf volvretende vrachtzuchtige vadsige dikke pelikaan dat het is van een "bedrijf".

    Snijdt mijzelf hiermee in de vingers. Maar blijf hier in Godsnaam vanaf. Nooit kopen deze blauwe ellende! Erger als de fiscus!
  10. forum rang 8 GakGak 7 maart 2025 11:28
    Air France KLM SA

    €11,515
    -0,64
    (-5,30%)
    .
    Het zijn meestal niet de grote beleggers in dit aandeel (overheden, pensioenfondsen en andere
    airlines o.a. Delta) die zich ermee bemoeien.
    De free flow is al jaren speculatief in handen van de hedgefunds.
    Die zijn niet alleen als shorters in de markt maar bijna meer als daghandelaren en verdienen
    kapitalen omdat de koers zo mooi maakbaar is.

    De cijfers van nu zijn een mooie gelegenheid om ´de markt´ te doen denken/geloven dat ze
    geweldig zijn.
    idem bij Lufthansa, tegelijk met cijfers maar heel anders en ook minder goed.

    Toch exact dezelfde reactie op de markt/bij de koers.
    Simultaan omhoog en omlaag en ook vandaag weer.
    Ik kijk zelfs bij omdraaien long/short wat de LH koers doet...

    Wanneer LH sterk begint te dalen...volgt KLM (of andersom).
    LH heeft alleen veel minder turbo´s om je op te richten dan de enorme aantallen/series
    bij AF/KLM en dat is haast koehandel geworden als je ziet wat er gisteren gebeurde.

    Op longturbo´s werd meestal veel te snel winst genomen en de shortturbo´s werden
    massaal waardeloos.
    ............
    Vandaag hebben die hedgefunds nog heel veel aandelen te verkopen, maar de trend is nu
    dalend....maar langzaam om de miljoenen aandelen op goede koersen te lozen zonder de markt
    ook snel te verstoren,

    Wanneer dat proces voltooid is dan mag de koers hard onderuit want op termijn moet er
    weer laag ingekocht worden.
    De ene keer helpen ze op extreem lage koers de longturbo´s om zeep en een aantal
    weken later op hoge koersen zijn de short turbo´s aan de beurt.

    Te simpel bijna om waar te zijn maar deze koers/dit aandeel is zo gemakkelijk te manipuleren
    dat ze het helemaal in de hand hebben en ze hebben al dagenlang naar gisteren toegewerkt.

    AF/KLM kan van extreem hoog naar extreem laag, kijk maar naar de historische grafiek.
    En elke keer opnieuw .
  11. Stockpony65 7 maart 2025 11:36
    [Modbreak IEX: Gelieve niet zonder onderbouwing (in)directe beschuldigingen van illegale activiteiten te plaatsen, bericht is bij dezen verwijderd. Deze account is geschorst.]
  12. forum rang 8 GakGak 7 maart 2025 11:48
    Paul schreef op 6 maart 2025 22:05:

    Vandaag was waarschijnlijk short squeeze. Zal misschien weer wat dalen als daytraders winst nemen.
    .
    Hoezo ?

    Daytraders willen s´avonds gladstrijken.
    Hoe kunnen ze dan de volgende ochtend winst nemen op alleen maar dalende koersen ?
  13. forum rang 8 GakGak 7 maart 2025 12:03
    Stockpony65
    7 maart 2025 11:10

    Gisteren eindigen boven de 12 met een plus van 30%, was een dikke vette shortsquzee.
    Vandaag winstnemingen, want niemand wil helaas langer dan noodzakelijk in deze ellende zitten..
    .
    Wat een ongelooflijke bak gefrustreerde ellende zette je daar neer.
    Rintel mag dan geen geweldige bestuurder zijn maar zit er nog niet zo lang.
    Dus haar de schuld geven van jouw jarenlange frustraties slaat compleet nergens op.

    Bovendien zit ze onder de plak bij Air France die deze holding voor 2/3 deel bepaalt en
    eigenlijk overkoepelend bijna alles, zeker nu ze (eindelijk) het wat beter doen dan KLM.
    Menigeen hier denkt dat KLM de koers (en het bedrijf) stuurt/bepaalt , dacht het niet.

    Wel heeft de Ned. overheid zich voor kapitalen in dit ´wespennest´ gestort (meerder malen)
    en ook kapitalen verspeeld zonder enige invloed van betekenis te kunnen uitoefenen omdat het
    minimale belang (intussen) verwaterd is.
    .
    Strategisch belang zeiden Hoekstra/Kaag....(duur) lachertje
  14. forum rang 8 GakGak 7 maart 2025 12:12
    [quote alias=Paul id=15644913 date=202503062110]
    [...]

    Hopelijk heb je niet al teveel geld verloren vandaag? En nog wat geld over om te shorten?
    [/quote.
    .
    SG Air France - KLM Factor (Multi) Short LEV -5

    €0,013
    0,00
    (-7,14%)
    .
    0,011 / 0,012 / nu 0,013 kleine verschillen grote percentages en ik ,,vond¨ nog een plukje
    van gisteren...
  15. forum rang 10 voda 7 maart 2025 12:24
    Air France KLM zet mes in vrachtvloot: ’Aankondiging van een stille dood’
    Yteke de Jong

    Aangepast: 57 min geleden 2 uur geleden in Financieel

    Amsterdam - Luchtvaartmaatschappij Air France KLM krimpt de vrachtdivisie in. De luchtvaartcombinatie heeft de order van de Airbus A350-vrachttoestellen afgeschaald van acht naar zes stuks. „Dit is de aankondiging van een stille dood.”

    De krimp treft met name Martinair, de KLM-dochter die op Schiphol de vracht vervoert voor Air France KLM Cargo. Deze heeft nog vier Boeing 747-vliegtuigen in de vaart. Naar KLM Cargo gaan naar verwachting drie toestellen in plaats van vier, de andere resterende drie zijn voor de vrachtdivisie van Air France. Donderdag is het personeel geïnformeerd. Bij KLM Cargo, inclusief Martinair, werken 2000 man. „Opnieuw wordt de strategie veranderd door fors in te grijpen bij de vrachtvloot. Dit is wat ons betreft een zeer onwenselijke situatie, aangezien een deel van de piloten die hierdoor geraakt is al zo vaak het kind van de rekening is geweest”, zegt voorman Martin Pikaart van vakbond AVV, die een groep oud-Martinairvliegers vertegenwoordigt die via een jarenlange rechtsgang van de rechter weer in dienst bij KLM Cargo moest komen.

    www.telegraaf.nl/financieel/235081602...
296 Posts
Pagina: «« 1 ... 10 11 12 13 14 15 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 466 7.098
AB InBev 2 5.525
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.582 51.871
ABO-Group 1 22
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.132
Accentis 2 267
Accsys Technologies 23 10.773
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 192
ADMA Biologics 1 34
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 14 17.766
Aedifica 3 924
Aegon 3.258 322.966
AFC Ajax 538 7.088
Affimed NV 2 6.297
ageas 5.844 109.896
Agfa-Gevaert 14 2.051
Ahold 3.538 74.343
Air France - KLM 1.025 35.224
AIRBUS 1 12
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 467 13.046
Alfen 16 25.027
Allfunds Group 4 1.511
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.251
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 406
Altice 106 51.198
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.486 114.826
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.837 243.510
AMG 971 134.018
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 305 6.738
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 491
Antonov 22.632 153.605
Aperam 92 15.027
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 384
Arcadis 252 8.787
Arcelor Mittal 2.034 320.852
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 286
arGEN-X 17 10.333
Aroundtown SA 1 220
Arrowhead Research 5 9.747
Ascencio 1 28
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.108 39.467
ASML 1.766 108.841
ASR Nederland 21 4.502
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 521
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 32 13.691
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 66
Azerion 7 3.412

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 10 maart

    1. Industriële productie januari (NL)
    2. Handelsbalans januari (Dld)
    3. Oracle Q3-cijfers
  2. 11 maart

    1. Economische groei Q4 (Jap)
    2. Inflatie februari (NL)
    3. E.ON Q4-cijfers
    4. Henkel Q4-cijfers
    5. Volkswagen Q4-cijfers
    6. Zalando Q4-cijfers
    7. Ondernemersvertrouwen mkb februari (VS)
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht