stevenfa schreef:
[quote=abceetje]
[quote=prinsH]
[quote=abceetje]
[quote=zapato]
abceetje, stop met dit zinloze draadje wanneer je geen gefundeerde uitspraken kunt doen....
[/quote]
Zinloos draadje ? Ik ben vanmorgen uitgestapt, met een giga verlies .... ik kán natuurlijk géén naam noemen, simpelweg omdat mijn klant niet hoeft te weten wat ik met zijn informatie doe .... ik vertel hier op het forum gewoon wat ik gehoord heb van iemand die navigatiesystemen importeert en aan de groothandel verkoopt dus, T2 ligt op dit moment op z'n gat en de concurrentie is moordend ..... Hij denkt dat T2 het niet gaat redden
[/quote]
Een aantal vrienden van mij werken op callcenters van T2 en die zeggen dat er helemaal geen signalen zijn bij hun afdeling dat het minder zou gaan.
Dus wie moet je geloven??
Sterker nog de afdelingen worden groter en groter. T2 is mischien bezig met meer omzet uit content te halen en zo het verlies aan verkoop van kastjes goed te maken.
Overigens is dat toch ook de strategie van T2 nu!
[/quote]
Callcenters hebben te maken met after-sales, dus dat zegt niets, ik heb de wijsheid niet in pacht maar als de verkopen inderdaad teruggezakt zijn naar een schamele 300 eenheden in een maand en dat dan ook nog over 250 filialen dan is in mijn ogen de verkoop gewoonweg stilgevallen, de mensen geven al steeds minder uit .... negen van de tien auto's heeft al een navigatie en de andere merken worden steeds geavanceerder schijnbaar
Nogmaals ik geef door wat iemand die bij de bron (import) zit tijdens een praatje vertelde
[/quote]
Klopt niets van dit verhaal. Het bedrijf waar ik werk heeft in October 78 nieuwe TT aangeschaft voor de lease wagens. Dat houdt dus in dat we voor meer dan 25% van de omzet van TT in Nederland verantwoordelijk waren voor de maand October?????
Lees je verhaal zelf nog eens na, 300 eenheden in 250 filialen......... Wat denk je zelf???? Ik denk dat die klant van jou met pensioen moet, die begint onzin uit te kramen.