schreef:
"The company sees first-quarter EBITDA between $1.8 billion and $2.2 billion, compared to analyst estimates of $2.7 billion. Though shipments are seen up sequentially, it's forecasting slightly lower average prices and increased costs, as well as increasing net debt."
[/quote]
Daar zit nogal wat verschil van visie....
Wallstreet trekt wat aan na eerder 0,8% in de min te hebben gestaan maar het mag geen naam hebben. Een redelijk herstel naar boven maar dan hebben we de 1070 S&P en de 10.150 voor de DOW weer daar.
De stijging kwam op gang na een pep talk van Bernanke. Men moet immers toch "iets" roepen om een eventuele panieksituatie te voorkomen. Dus meld meld men dat de rente nog wel even ongewijzigd zal blijven..... had natuurlijk niemand verwacht ;)
Golf {c} down heeft inmiddels 2 keer aan de deur aangeklopt maar blijkbaar wil met (nog) niet open doen. Wellicht morgen??
De daling in huizenprijzen zet inmiddels ook zijn trend weer gewoon naar beneden door.
Problemen daar nog zeker niet uit de wereld.
www.marketwatch.com/story/early-signs...Morgen wellicht nog een dagje vlak of iets omhoog tenzij Arcelor de WC nog een keer doorspoeld.
Of gaat wellicht Air france KLM morgen het feest bederven?
Air France-KLM blijft in het rood
19:08 - PARIJS/AMSTERDAM (AFN) - Air France-KLM heeft in het derde kwartaal van het gebroken boekjaar 2009/2010 een nettoverlies geleden van 295 miljoen euro....
De duitse machinebouw laat ook nog niet echt een stevig herstel zien....
[quote]
FRANKFURT (AFN) - De machinebouwindustrie in Duitsland heeft in 2009 de orderontvangst het sterkst zien dalen in ruim vijftig jaar. De orders kelderden met 38 procent vergeleken met een jaar eerder.
Voor 2010 wordt gerekend op stagnatie op een ,,zeer laag'' niveau. Dat maakte de branchevereniging VDMA (Verband Deutscher Maschinen- und Anlagenbau) woensdag bekend.