Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur)

5,115
  • Verschil

    -0,105 -2,01%
  • Volume

    1.459.832 Gem. (3M) 204,5K
  • Bied

    -  
  • Laat

    -  
+ Toevoegen aan watchlist

Week 1-7 juni: 50 jaar beleggen, met TomTom.

1.333 Posts
Pagina: «« 1 ... 15 16 17 18 19 ... 67 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 1 juni 2015 20:10
    quote:

    Cain Velasquez schreef op 1 juni 2015 19:57:

    [...]

    ABN binnen een minuut geregeld !!
    AANDELEN
    De handelstijden van Turbo's op aandelen zijn van 09:05 - 18:30 uur.

    Zelfs 5 minuten....bij commerzbank al na 1 minuut....veel beter dus...
  2. [verwijderd] 1 juni 2015 20:32
    quote:

    Girakian2 schreef op 1 juni 2015 20:01:

    [...]

    hoe bedoel je...pas na 3 minuten kun je pas handelen toch?
    Had verkeerd gelezen Girakian dacht hoelang voordat je order is verwerkt aan/verkoop !
  3. [verwijderd] 1 juni 2015 20:47
    quote:

    Girakian2 schreef op 1 juni 2015 20:10:

    [...]

    AANDELEN
    De handelstijden van Turbo's op aandelen zijn van 09:05 - 18:30 uur.

    Zelfs 5 minuten....bij commerzbank al na 1 minuut....veel beter dus...
    Website Commerzbank:

    Voor Turbo's en Factors gelden handelstijden van 08:00 uur tot 18:30 uur en voor Reverse Exchangeable Notes (REN) gelden handelstijden van 09:05 uur tot 17:30 uur.

    Toch vreemd....
  4. [verwijderd] 1 juni 2015 20:59
    quote:

    ZorroZ schreef op 1 juni 2015 20:47:

    [...]

    Website Commerzbank:

    Voor Turbo's en Factors gelden handelstijden van 08:00 uur tot 18:30 uur en voor Reverse Exchangeable Notes (REN) gelden handelstijden van 09:05 uur tot 17:30 uur.

    Toch vreemd....
    Nee, niet vreemd...er is in speeders ook voorbeurs en nabeurshandel...bij turbo abn niet.....en de speeder is van 08.52 tot 09.01( ivm vele schommelignen vlak voor begin handel) niet te verhandelen en van 17.30 tot 17.36 ivm met nahandel....
  5. [verwijderd] 1 juni 2015 21:42
    Het mooie van een dag als vandaag is dat we nu weten dat het, in ieder geval de komende dagen, voor shorters niet meer aantrekkelijk is de koers te laten duiken. Veel stoppen zijn vandaag doorgeslagen, willen ze weer wat gaan verdienen moeten investeerders eerst opnieuw deze producten kopen of stoppen zetten en dan pas is het weer aantrekkelijk voor ze. Komende paar dagen zullen we dus, mijn inziens, niet meer een volatiele onverklaarbare daling(en) als vandaag gaan zien
  6. [verwijderd] 1 juni 2015 21:46
    quote:

    Joooeeep schreef op 1 juni 2015 21:42:

    Het mooie van een dag als vandaag is dat we nu weten dat het, in ieder geval de komende dagen, voor shorters niet meer aantrekkelijk is de koers te laten duiken. Veel stoppen zijn vandaag doorgeslagen, willen ze weer wat gaan verdienen moeten investeerders eerst opnieuw deze producten kopen of stoppen zetten en dan pas is het weer aantrekkelijk voor ze. Komende paar dagen zullen we dus, mijn inziens, niet meer een volatiele onverklaarbare daling(en) als vandaag gaan zien
    ja, eigenlijk schandalig, zeker gezien het feit dat de handel in speeders mer korte stoploss niet te verhandelen waren....wat een smiechten....
  7. [verwijderd] 1 juni 2015 22:03
    quote:

    Pacman RTT schreef op 1 juni 2015 21:56:

    [...]

    Ongelooflijk pulp artikel vanuit de US..
    - Zonder je goed te verdiepen krijg je inderdaad zo'n artikel...

    Kon wel eens bewust door hedgefunds worden ingesproken
    Rumours en onrust creëeren en kijken wat het doet met de koers
  8. [verwijderd] 1 juni 2015 22:05
    quote:

    Girakian2 schreef op 1 juni 2015 21:46:

    [...]

    ja, eigenlijk schandalig, zeker gezien het feit dat de handel in speeders mer korte stoploss niet te verhandelen waren....wat een smiechten....
    Eigenlijk zouden turbo's ook in een zogenaamde ''Dark Pool'' verhandeld moeten worden zodat niemand weet waar de stoppen liggen. Of dat je simpelweg zelf je financieringsniveau/hefboom kan bepalen en dus je stoploss. Dan heeft iedereen een andere stoploss. Dat zou niet heel moeilijk moeten zijn om te maken maar helaas geven banken de turbo's uit en op deze manier verdienen ze er het meeste aan.. Een turbo is een leuk product maar je laat je er teveel bij in de kaarten kijken.

    Ik zie trouwens steeds meer rechtelijke uitspraken voorbijkomen die Uber verbieden. De Uber hype is dus al redelijk aan het overwaaien. Willen ze niet alleen van deze hype profiteren en de verwachtingen waar gaan maken dan is het enige businessmodel in mijn ogen voor Uber autonomous driving. Uber is dus echt meer en meer afhankelijk aan het worden van een HERE overname..
  9. [verwijderd] 1 juni 2015 22:53
    quote:

    ZorroZ schreef op 1 juni 2015 18:56:

    @*Justin*

    Allereerst bedankt voor de vele inhoudelijke posts.

    Ik ben benieuwd wat jouw broker te zeggen heeft over de storing vanochtend.

    Ik wilde namelijk net na 9.00 uur een een stoplossorder voor mijn Speeder Long SL 9,92 van de Commerzbank invoeren bij Degiro. Dit lukte niet. Om 10.00 uur heb ik gebeld met Degiro en zij wisten mij te vertellen dat er een technisch probleem was tussen Commerzbank en Euronext. Ik heb ze gevraagd wie nu voor de schade opdraait, maar het standpunt van Degiro is dat ik dan maar direct om 9.00 uur telefonisch de order had moeten doorgeven. Dit was gezien het heftige koersverloop direct na 9.00 uur echter geen optie. De stoploss van € 9,92 werd immers omstreeks 9.03 uur bereikt.

    Ben benieuwd of ik de schade (toch zo'n € 4.000,00) op Commerzbank kan verhalen.
    Ik zou me behoorlijk genaaid voelen. je kunt gewoon niks. En hoe moet je weten dat een telefonische order wel werkt? Wie doet dat nou tegenwoordig nog?

    Commerzbank staat 'toevallig' even geen handel toe, terwijl stoplosses er door dreigen te gaan. Wie controleert dat? In theorie (dit is niet wat ik beweer) kunnen ze de stekker er uit halen, de long posities dumpen tot de stoplosses geraakt zijn, de stekker er weer in doen en tegen jou zeggen dat je 4K pissen bent en met jou meerderen.

    Ik had jaren geleden een sprinter long met heel strakke stop op asml, op dag voor kwartaalcijfers. Cijfers waren goed dus ik ging er echt even voor zitten. Koers neemt onverklaarbare duik van meerdere procenten, raakt mijn stoploss op de cent nauwkeurig, staat om 1 over 9 weer in groen en sluit op +10%. Toen kon ik wel iemand in elkaar rammen, als ik zou weten wie met zijn dikke vinger op de verkoopknop zat.

    Leerpunt: iets ruimere stop
  10. miska 2 juni 2015 00:40
    Nokia's mapping unit a key prize for self-driving cars

    www.freep.com/story/money/2015/06/01/...

    a quote from the article
    "GPS (Global Positioning Satellites) alone doesn't solve the problem," said Ryan Eustice, a University of Michigan engineering professor who has worked on autonomous vehicle development for both surface and underwater devices. "Nokia HERE's maps have a high-level of human input. They use a lot of programmers in India.

    Seems to prove the idea that Here doesnt have the real time map making capailities like Tom2 has !

1.333 Posts
Pagina: «« 1 ... 15 16 17 18 19 ... 67 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 03 februari

    1. Beurs Shanghai gesloten (Chinees nieuwjaar)
    2. Inkoopmanagersindex industrie januari def. (Jap)
    3. Omzet detailhandel december (NL)
    4. Inflatie januari vlpg. (NL)
    5. Inkoopmanagersindex industrie januari (NL)
    6. Inkoopmanagersindex industrie januari def. (Spa)
    7. Inkoopmanagersindex industrie januari def. (Ita)
    8. Inkoopmanagersindex industrie januari def. (Fra)
    9. Inkoopmanagersindex industrie januari def. (Dld)
    10. Inkoopmanagersindex industrie januari def. (eur)
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht