Levy schreef op 22 januari 2017 10:01:
[...]
@Senna, nav je vraag ontving ik zojuist het volgende van W.
Zie dat er gevraagd is van wie dit rapport komt, noem liever geen bron meer om gezeur te voorkomen, rapporten zijn meer en meer voor client/account holders only, maar het is natuurlijk niet zo moeilijk om te bedenken uit welke hoek dit komt, er zijn maar 2 analisten die echt een bold statement hebben gemaakt en ook een gedegen onderbouwing voor waardering en econometrisch model toepassen voor waarde bepaling richting een blue sky scenario , die steeds meer realiteit kan gaan worden.
De sector is één vd de meest gevraagde voor de komende 5 jaar en wel in al haar facetten, we staan nog maar aan het begin en dan zijn vooral de achtergebleven aandelen voor waardering het meest interessant als koop, sommige bedrijven zijn qua koersontwikkeling al vooruit met de fanfare, andere gaan aan een inhaalslag – vergeet niet de 30 top-picks van MS voor de sector en zelfs een Barclays , ondanks haar negatieve outlook voor TT , heeft de absolute overtuiging dat Maps het bindmiddel is voor autonoom rijden
Haitong is dan wel nog niet gedraaid voor analyse, de positie is een ander verhaal, de koopkracht na expiratie van de 8 calls voor December komt voornamelijk uit één hoek.
Voor nu zijn de belangen erg groot voor heel 2017 en zelfs tot juno 2018 voor de 9 call om de 7 put, het is dus duidelijk dat de schrijvers van de 9 call het eraan gelegen is het aandeel indien mogelijk hier wat zuidwaarts van te houden, maar dit is echt tijdelijk, eens er door krijg je het omgekeerde en zal elk kwartaal gekocht moeten worden om die posities te neutraliseren, dat gaat echt nog wat geven.
Zeg niet voor niets onder de 10 is tijdelijk, zowel technisch als fundamenteel
Goed, een ieder moet doen waar hij zich happy meevoelt , mijn geld staat nu weer qua weging in de porto voor TT nummer 1.
succes