Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel

Airspray Terug naar discussie overzicht

scheerschuim

5 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 28 januari 2005 18:44
    NEW YORK - Voor ongeveer 57 miljard dollar lijft Procter & Gamble de scheermesjesproducent Gillette in.

    Binnenkort....scheerschuim zonder aerosols dmv pompjes van Airspray.
    En/of eenovername???????
  2. [verwijderd] 28 januari 2005 23:09
    Klinkt goed Jaco. Ik vind dat de koers inderdaad heel sterk terugkomt, na die gap begin dit jaar. Wat denk jij, loopt de opmars ergens tussen 18.6 en 19 vast, of zit er dit jaar meer muziek in?
  3. [verwijderd] 30 januari 2005 13:24
    Op 24 februari wordt er mogelijk meer bekend gemaakt.
    Graag weet ik waar die 400.000,-- advieskosten voor nodig was, wat het dividend gaat doen en hoe het nu zit met de inkoop van eigen aandelen.
    Voor mij dus nu te veel vraagtekens om er iets zinnigs over te zeggen.
    Wie er nu meer info heeft 'hoor' ik graag!!!
  4. [verwijderd] 2 februari 2005 13:51
    Niemand op dit forum is met meer info gekomen.
    Toen deed Airspray het zelf maar. Met inderdaad een bevestiging van het aanboren van een marktsegment dat nog groter is dan die van zeeppompjes. SCHEERSCHUIM.
    Het belangrijke zit niet in de 2005 Airspray Formulation Challenge, maar vooral in het bewustzijn van het management dat:"The company is convinced that instant-foam shaving products represent the next major market segment for its innovative one-touch-foam mechanical dispensing systems en dat zij (weer of meer) bewust is geworden van het NON-AEROSOL voordeel.
    De markt reageert nog niet echt op onderstaand bericht, maar het zal een turbo versnelling geven.
    Alleen jammer als Airspray daarvoor een advies heeft ingewonnen voor 400.000,--. Hadden ze wel bij mij kunnen aankloppen; voor de helft.
    Misschien verdien ik dit binnenkort dan toch nog met m'n aandeeltjes.

    FOR IMMEDIATE RELEASE
    February 2, 2005
    AIRSPRAY’S 2005 FORMULATION CHALLENGE
    POMPANO BEACH, FL, February 2, 2005 – Airspray International, developer of the world’s widest and most innovative range of instant-foam dispensers, today announced details of The 2005 Airspray Formulation Challenge, a program designed to unleash the creativity of product developers and underscore the potential of the non-aerosol shaving foam category.
    Open to manufacturers, contract packagers, distributors and formulators, the provocative Airspray promotion challenges companies to develop a shaving foam – in two categories, men’s and women’s – for the Airspray instant foam dispensing technology. For a variety of business, environmental and product benefit-related reasons, the company is convinced that instant-foam shaving products represent the next major market segment for its innovative one-touch-foam mechanical dispensing systems.
    Awards include (for direct customers, contract packager or distributor) a ten percent opening order discount and, for formulators, an all-expense paid spring trip to Holland during Tulip Time.
    Winners of The 2005 Airspray Formulation Challenge will be announced at HBA 2005. Submissions must be received by September 1, 2005. Formulations will be evaluated by a panel of industry experts.
    “We are firmly convinced that – just as instant-foaming hand soap was soon followed by baby care, shampoo, bath and body wash developed by world-class consumer product companies – the next big opportunity for our industry is shaving foam, for both men and women,” said David Stob, Director of Business Development for Airspray. “We created The 2005 Airspray Formulation Challenge to prove our point.”
    According to Stob, there are a number of reasons for the eventual adoption of instant-foam technology into the shave cream market. In terms of function and consumer appeal, Airspray dispensers create creamy foam that reduces blade clogging; resulting in close, smooth shaves. “Women, in particular,” he notes, “appreciate the light, easy, spreadable foam created by our pumps. Safe, easy to use and environmentally friendly, the pumps offer distinct advantages in light of new EPA regulations on the horizon.”
    In addition, consumer acceptance of a wide range of instant-foam product categories has opened the door for new entries in the shaving product market, Stob believes. “Yet another benefit is the potential cost savings related to shipping and inventory of the new products, compared with aerosol shaving products,” he says.
    In recent months, some of the world’s most trusted and innovative companies have introduced products featuring Airspray instant-foam technology. These include: Dial, Procter & Gamble, Johnson & Johnson, Colgate, Bath & Body Works, L’Oreal, Unilever, Yves Rocher, Sanex, Combe, Clinique, Neutrogena, Revlon, Sara Lee, Elizabeth Arden, Elida Faberge, Gerber, Playtex and Tupperware.
    Airspray finger pumps all work without gas propellants to transform liquid into foam with a single push of a button.
    According to Stob, dispensers are increasingly important to the successful launch of a consumer product. “The innovative, proven design of Airspray dispensing technology helps companies create new products that offer enhanced consumer appeal because of their functionality, convenience and hygiene. Value-added dispenser technology has become a valuable advantage for manufacturers in the battle for shelf-space in an increasingly competitive marketplace.”
    With Airspray dispensing technology, innovative manufacturers looking for a competitive edge will continue to create eye-catching, high-function consumer packaging that enhances trial and retail sell-through -- and helps position consumer products at the higher end of the market.
    For further information please email 2005Challenge@airspray.nl, or call David Stob at 954/972-7750.

5 Posts
|Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 466 7.103
AB InBev 2 5.530
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.582 51.973
ABO-Group 1 22
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.132
Accentis 2 267
Accsys Technologies 23 10.812
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 192
Adecco 1 1
ADMA Biologics 1 34
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 14 17.790
Aedifica 3 925
Aegon 3.258 323.013
AFC Ajax 538 7.088
Affimed NV 2 6.303
ageas 5.844 109.900
Agfa-Gevaert 14 2.062
Ahold 3.538 74.345
Air France - KLM 1.025 35.254
AIRBUS 1 12
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 467 13.049
Alfen 16 25.127
Allfunds Group 4 1.514
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.251
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 413
Altice 106 51.198
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.486 114.826
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.837 243.657
AMG 971 134.138
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 305 6.741
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 491
Antonov 22.632 153.605
Aperam 92 15.033
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 384
Arcadis 252 8.789
Arcelor Mittal 2.034 320.904
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 286
arGEN-X 17 10.348
Aroundtown SA 1 221
Arrowhead Research 5 9.750
Ascencio 1 28
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.108 39.575
ASML 1.766 109.622
ASR Nederland 21 4.506
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 522
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 32 13.741
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 66
Azerion 7 3.439

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 18 maart

    1. B&S Group Q4-cijfers
    2. ZEW economisch sentiment maart (VS) volitaliteit verwacht
    3. Handelsbalans januari (eur)
    4. Woningbouw en bouwvergunningen februari (VS)
    5. Importprijzen februari (VS)
    6. Industriële productie februari (VS)
  2. 19 maart

    1. Export februari (Jap)
    2. Bank of Japan rentebesluit (Jap)
    3. Avantium Q4-cijfers
    4. Sif Q4-cijfers
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht