Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel

Spyker N.V. Terug naar discussie overzicht

Einde notering Spyker?

110 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 24 december 2012 08:41
    Op www.iex.nl/Koers/197400/Spyker/agenda... les ik:

    =====
    AGENDA
    Dinsdag 1 Januari 2013
    01-01 Laatste handelsdag, Spyker (NL0010125050), Euronext Amsterdam
    Woensdag 2 Januari 2013
    02-01 Einde notering, Spyker (NL0010125050), Euronext Amsterdam
    =====

    Wordt Spyker dus van de beurs gehaald?

    (Nee, ik was niet bij de AVA want mijn Spyker had een lekke band.)

  2. [verwijderd] 24 december 2012 10:37
    quote:

    LBR schreef op 24 december 2012 08:41:

    Op www.iex.nl/Koers/197400/Spyker/agenda... les ik:

    =====
    AGENDA
    Dinsdag 1 Januari 2013
    01-01 Laatste handelsdag, Spyker (NL0010125050), Euronext Amsterdam
    Woensdag 2 Januari 2013
    02-01 Einde notering, Spyker (NL0010125050), Euronext Amsterdam
    =====

    Wordt Spyker dus van de beurs gehaald?

    (Nee, ik was niet bij de AVA want mijn Spyker had een lekke band.)

    Nee, ze doen een rs en die krijgt een nieuwe isin code.
    www.spykercars.com/news/resolutions-e...
  3. [verwijderd] 26 december 2012 12:56
    Stilte voor de storm, over een week gaat het gebeuren. Welke koers gaat het worden en hoeveel aandelen komen erbij? Gaan ze nog een spyker produceren of worden het spijkers.
    Groeten, de kerstman
  4. arreno 26 december 2012 16:00
    quote:

    pardon schreef op 26 december 2012 13:45:

    dinsdag 1 januari 2013
    Spyker Laatste handelsdag, Spyker
    Als je eerst even teruggelezen had, dan had je gezien dat het niet klopt
  5. [verwijderd] 26 december 2012 17:29
    quote:

    BlueWonder schreef op 26 december 2012 16:09:

    Ach, Spyker is en blijft een veelbelovend fonds. Ook na 3 januari ;-)

    Trouwens, is het geen plaatje? Gaat het helemaal worden :-)))

    www.netcarshow.com/spyker/2006-d12_pe...

    Ik ben geen fan van Spyker, dat mag inmiddels wel duidelijk zijn. Maar met alle respect, dit kan toch gewoon niet. Als die auto in productie wordt genomen is het toch een van de meest afzichtelijke wagens ooit gebouwd. Of ben ik nou blind?
  6. [verwijderd] 26 december 2012 18:45
    Hm, 'k zal m'n sarcasme ivv wat minder verbloemen. Dat Spyker onder leiding van VM inmiddels verworden is tot de aanfluiting van de NL automotive hoeft wat mij betreft met het ontwerpen van een rijdende badkuip niet nog eens extra onderstreept te worden. ;-)
  7. [verwijderd] 26 december 2012 18:56
    Waar schiet je nu meer mee op, verkopen nu a 0,02 en later weer instappen na de split, of ze gewoon in porto laten nu? heb er zelf 50K a gemiddeld 0,045. zijn er niet zo veel maar maak toch het liefst de beste uitziende beslissing mogelijk nu dit nog kan.
    Zijn er kansen dat de koers meer omhoog gaat direct na de split, en dat de koers dan boven de premie die je betaald voor de split komt?

    Even zonder antwoorden van: je moet ze helemaal niet in porto hebben etc..

    Bedankt vast voor enige info.
  8. egeltjemetstekel 26 december 2012 19:56
    als je de reverse split meemaakt dan wordt het aantal dat je in porto hebt gedeeld door honderd
    maar de waarde per aandeel gaat dan juist keer honderd.
    resultaat is dat de totale waarde van je aantal aandelen spyker gelijk blijft.
    wat dat betreft is er geen verschil.

    echter is het zo dat ook de nominale waarde verlaagt wordt.
    de nominale waarde is de minimale waarde waar op nieuwe aandelen kunnen worden uitgegeven.
    het is naar aanleiding hiervan aannemelijk dat er in de toekomst na de reverse split dus nieuwe aandelen worden uitgegeven en als dat gebeurt is dat juist slecht voor de koers!

    op dit moment is de nominale waarde 0,04 terwijl de koers daar onder staat.
    er mogen nu dus geen nieuwe aandelen bij.

    als er een reverse split plaats vind van 100 naar 1 zou bij een koers van 0,02 cent de koers dus 2 euro worden
    de nominale waarde wordt op 1,30 gezet waardoor het raadzaam is om ook eens te berekenen wat een hondertste van je huidige aantal stuks waard is tegen die koers.

    want wie zoals ik de verwachting van op komst zijnde emissies heeft verwacht dus dat na reverse split de koers snel richting 1,30 kan/zal gaan../
    overigens kan dan net als nu de koers ook weer onder de nominale waarde dalen.

    het geld dat met deze emissies wordt opgehaald is nodig om niet failliet te gaan maar het lijkt er op alsof dat alleen maar tot uitstel daarvan zal lijden.

    mocht het echter zo zijn dat de fabriek weer gaat draaien en er ineens heel veel auto's verkocht worden dan is dit een goed aandeel om in porto te hebben, en dat is je eigen afweging.

    ik denk echter dat je ze na reverse split + emissie(s) goedkoper kunt krijgen mocht je dit willen!

    nu of als je het er op wilt wagen direkt na reverse split verkopen en na emissie goedkoper terug kopen is mijn advies als je veel van dit bedrijf verwacht. maar zelf verwacht ik er niet zo veel van.
  9. [verwijderd] 27 december 2012 08:08
    quote:

    egeltjemetstekel schreef op 26 december 2012 19:56:

    de nominale waarde wordt op 1,30 gezet waardoor het raadzaam is om ook eens te berekenen wat een hondertste van je huidige aantal stuks waard is tegen die koers.
    Ik begrijp niet dat VM niet zo slim is geweest om de nominale waarde na RS gewoon op 0,01 te zetten. Of zijn daar wettelijke regels voor?

  10. [verwijderd] 27 december 2012 09:04
    quote:

    schreef:

    als je de reverse split meemaakt dan wordt het aantal dat je in porto hebt gedeeld door honderd
    maar de waarde per aandeel gaat dan juist keer honderd.
    resultaat is dat de totale waarde van je aantal aandelen spyker gelijk blijft.
    wat dat betreft is er geen verschil.

    echter is het zo dat ook de nominale waarde verlaagt wordt.
    de nominale waarde is de minimale waarde waar op nieuwe aandelen kunnen worden uitgegeven.
    het is naar aanleiding hiervan aannemelijk dat er in de toekomst na de reverse split dus nieuwe aandelen worden uitgegeven en als dat gebeurt is dat juist slecht voor de koers!

    op dit moment is de nominale waarde 0,04 terwijl de koers daar onder staat.
    er mogen nu dus geen nieuwe aandelen bij.

    als er een reverse split plaats vind van 100 naar 1 zou bij een koers van 0,02 cent de koers dus 2 euro worden
    de nominale waarde wordt op 1,30 gezet waardoor het raadzaam is om ook eens te berekenen wat een hondertste van je huidige aantal stuks waard is tegen die koers.

    want wie zoals ik de verwachting van op komst zijnde emissies heeft verwacht dus dat na reverse split de koers snel richting 1,30 kan/zal gaan../
    overigens kan dan net als nu de koers ook weer onder de nominale waarde dalen.

    het geld dat met deze emissies wordt opgehaald is nodig om niet failliet te gaan maar het lijkt er op alsof dat alleen maar tot uitstel daarvan zal lijden.

    mocht het echter zo zijn dat de fabriek weer gaat draaien en er ineens heel veel auto's verkocht worden dan is dit een goed aandeel om in porto te hebben, en dat is je eigen afweging.

    ik denk echter dat je ze na reverse split + emissie(s) goedkoper kunt krijgen mocht je dit willen!

    nu of als je het er op wilt wagen direkt na reverse split verkopen en na emissie goedkoper terug kopen is mijn advies als je veel van dit bedrijf verwacht. maar zelf verwacht ik er niet zo veel van.
    Zeer bedankt voor je uitgebreide uileg en visie!

    Je bent een e{n}gel :)
  11. forum rang 4 hangklok 27 december 2012 10:35
    Spyker komt van het strafbankje af met deze split en dat is het belangrijkste daar gaat de koers zeker van stijgen komt uiteindelijk wel goed met je 0,045 denk ik
  12. [verwijderd] 27 december 2012 11:59
    quote:

    schreef:

    Spyker komt van het strafbankje af met deze split en dat is het belangrijkste daar gaat de koers zeker van stijgen komt uiteindelijk wel goed met je 0,045 denk ik
    Dank voor je reactie Hangklok!
  13. [verwijderd] 27 december 2012 12:36
    quote:

    hangklok schreef op 27 december 2012 10:35:

    Spyker komt van het strafbankje af met deze split en dat is het belangrijkste daar gaat de koers zeker van stijgen komt uiteindelijk wel goed met je 0,045 denk ik
    Moet de koers wel meer dan verdubbelen en dat is makkelijker bij de huidige koers dan na de RS.

  14. egeltjemetstekel 27 december 2012 13:34
    quote:

    hangklok schreef op 27 december 2012 10:35:

    Spyker komt van het strafbankje af met deze split en dat is het belangrijkste daar gaat de koers zeker van stijgen komt uiteindelijk wel goed met je 0,045 denk ik
    volgens mij is voor de heer V.M. (die ene met dat zwarte balkje voor zn ogen of tenminste ik vind dat dat daar zou horen) het alleen maar belangrijk dat ie weer emissies kan doen... en dat strafbankje kan m verder niks schelen joh!
  15. [verwijderd] 27 december 2012 15:11
    quote:

    BlueWonder schreef op 26 december 2012 18:45:

    Hm, 'k zal m'n sarcasme ivv wat minder verbloemen. Dat Spyker onder leiding van VM inmiddels verworden is tot de aanfluiting van de NL automotive hoeft wat mij betreft met het ontwerpen van een rijdende badkuip niet nog eens extra onderstreept te worden. ;-)


    Er is dus wel degelijk leven na het verstrijken van de Maya-kalender. Ook de Kerst weer overleefd - en ja, zelfs Spyker bestaat nog!

    Blauw, een 'rijdende badkuip' komt wel dicht in de buurt. Maar ik moet ook weer sterk aan Fred Flintstone denken.

    www.youtube.com/watch?hl=nl&v=PEH...

  16. [verwijderd] 27 december 2012 17:09
    quote:

    greenspanalan schreef:

    [...]

    Ik ben geen fan van Spyker, dat mag inmiddels wel duidelijk zijn. Maar met alle respect, dit kan toch gewoon niet. Als die auto in productie wordt genomen is het toch een van de meest afzichtelijke wagens ooit gebouwd. Of ben ik nou blind?
    Een door een beginner gePhotoshopte Dukes of Hazard bak. Afzichtelijk. True. Wat een drama.
110 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 466 7.106
AB InBev 2 5.536
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.582 52.111
ABO-Group 1 23
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.132
Accentis 2 267
Accsys Technologies 23 10.836
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 192
Adecco 1 1
ADMA Biologics 1 34
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 14 17.815
Aedifica 3 926
Aegon 3.258 323.051
AFC Ajax 538 7.088
Affimed NV 2 6.305
ageas 5.844 109.903
Agfa-Gevaert 14 2.062
Ahold 3.538 74.349
Air France - KLM 1.025 35.275
AIRBUS 1 12
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 467 13.050
Alfen 16 25.212
Allfunds Group 4 1.516
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.251
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 418
Altice 106 51.198
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.486 114.826
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.837 243.788
AMG 971 134.284
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 305 6.745
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 495
Antonov 22.632 153.605
Aperam 92 15.053
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 386
Arcadis 252 8.802
Arcelor Mittal 2.034 320.952
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 286
arGEN-X 17 10.350
Aroundtown SA 1 221
Arrowhead Research 5 9.750
Ascencio 1 28
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.108 39.599
ASML 1.766 109.873
ASR Nederland 21 4.507
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 522
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 32 13.881
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 67
Azerion 7 3.449

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 25 maart

    1. Ifo ondernemersvertrouwen maart (Dld)
    2. Case Shiller huizenprijzen januari (VS)
    3. Shell beleggersdag
    4. Consumentenvertrouwen CB maart (VS)
    5. Nieuwe woningverkopen februari (VS)
  2. 26 maart

    1. Economische groei Q4 2e raming (NL)
    2. Consumenten- en producentenprijzen februari (VK)
    3. Consumentenvertrouwen maart (Fra)
    4. Randstad - Jaarvergadering
    5. Hypotheekaanvragen - wekelijks (VS)
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht