(ABM FN) Unifiedpost blijft hard groeien in het digitale segment. Dit maakte het bedrijf donderdagmorgen bekend.
In het digitale segment steeg de omzet in de eerste negen maanden van 2024 autonoom met 10,0 procent naar 44,9 miljoen euro. De traditionele communicatie diensten leverden daarentegen een 11,2 procent lagere omzet op, van 28,0 miljoen euro. De totale omzet groeide zo met minder dan een procent naar 72,9 miljoen euro.
Het afronden van de desinvesteringen 21 Grams en The Wholesale Identity Access ligt volgens het bedrijf op schema, terwijl de desinvestering van Fitek/ONEA al in juli werd afgerond.
"Wij blijven ons richten op het versterken van onze financiële positie", zei het bedrijf in een toelichting. Het verwacht dat de autonome groei bij Digital Services in de huidige structuur op iets meer dan 10 procent zal blijven.
“Unifiedpost is klaar voor een nieuwe groeifase. Dit, in combinatie met een versterkte bestuursstructuur door een nieuwe samenstelling van de raad van bestuur, positioneert ons om volledig te profiteren van toekomstige kansen”, aldus oprichter Hans Leybaert.
Vorige maand kondigde het bedrijf de benoeming aan van Nicolas de Beco als nieuwe CEO, met ingang van 1 december. Leybaert wordt de nieuwe uitvoerende voorzitter.
Door: ABM Financial News.
pers@abmfn.be
Redactie: +32(0)78 486 481
Bron: ABM Financial News
ABM Financial News is dé leverancier van beursnieuws in de Benelux. De informatie in dit artikel is niet bedoeld als professioneel beleggingsadvies of als aanbeveling tot het doen van bepaalde beleggingen.
Community trend
Zal het aandeel stijgen of dalen naar aanleiding van dit nieuwsbericht?
Community trend
Om deze actie uit te voeren moet u ingelogd zijn. Inloggen of Aanmelden