Up&Down schreef op 26 januari 2022 07:44:
[...]
Ik denk een hele logische. In ieder geval om aan te geven dat je wilt investeren. Denk eraan dat Shell ook nog steeds een inspanningsverplichting heeft voor scope 3-emissies. Verder lijkt het denk ik ook echt logisch omdat:
- Frankrijk wil graag, dus mogelijk wordt er wat minder moeilijk gedaan met ebt vergunningen (off-shore windparken) en is er subsidie beschikbaar
- voor waterstof voor vrachtwagens denkt Shell in verbindingen. De eerste is Rotterdam —> Ruhrgebied. De tweede zou zomaar Rotterdam, Antwerpen, Parijs (en nog wat verder) kunnen worden)?
- voor hun strategie om particulieren binnen te halen kiezen ze land voor land. Duitsland en VK bieden ze electriciteit aan, electrisch opladen wordt snel uitgebreid, Nl hebben ze natuurlijk al opladers en gaan ze starten met electra. Zou heel logisch zijn als Frankrijk het volgende land wordt, kan je ook direct België meenemen.
Mocht Frankrijk opgestart zijn zie ik ze richting Spanje of Italië gaan.