Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel

Spyker N.V. Terug naar discussie overzicht

De Cijfers ........

48 Posts
Pagina: «« 1 2 3 | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 5 oktober 2013 05:59
    VM geeft in een interview aan, dat hij zich nooit meer in dergelijke avonturen zal storten als de F1 en Saab omdat het nogal beursgevoelig ligt.
    Aan de nodige humor ontbreekt het hem niet.
    Het debacle met Saab , heeft VM 13 miljoen euro gekost vanwege koersverlies.
    Over de ondergang van Saab is een boek geschreven.
    GM heeft direct na de overname van Saab door Spyker een grote bom gelegd onder Saab.
    VM had een contract getekend met GM, dat de ondergang van Saab/Spyker inluidde.
    Thans rollen er Saabs van de band o.l.v Chinese en Japanse eigenaars zonder GM onderdelen.
    Youngman die bereid was in 2012 er 200 miljoen in te steken, kan dat nu doen in Spyker, om de D6 en B6 Venator in productie te laten gaan.
    Voor het uitontwikkelen(laatste fase) van de D6, heeft Youngman 10 miljoen euro ter beschikking gesteld aan Spyker.
    Productie en de kosten ervan, worden geheel verzorgd door Youngman.
    De D6 zal niet in Zeewolde van de band rollen, neem ik aan maar in China.
  2. [verwijderd] 5 oktober 2013 11:47
    Muller heeft misschien 10 mio in Spyker gestoken maar dat heeft hij er aan salarissen, bonussen en aandelen en opties die hij in de tussentijd heeft verkocht al lang weer terug. Zou geen medelijden hebben.
  3. AX lover 5 oktober 2013 12:21
    quote:

    Chiddix schreef op 5 oktober 2013 05:59:

    VM geeft in een interview aan, dat hij zich nooit meer in dergelijke avonturen zal storten als de F1 en Saab omdat het nogal beursgevoelig ligt.
    Aan de nodige humor ontbreekt het hem niet.
    Het debacle met Saab , heeft VM 13 miljoen euro gekost vanwege koersverlies.
    Over de ondergang van Saab is een boek geschreven.
    GM heeft direct na de overname van Saab door Spyker een grote bom gelegd onder Saab.
    VM had een contract getekend met GM, dat de ondergang van Saab/Spyker inluidde.
    Thans rollen er Saabs van de band o.l.v Chinese en Japanse eigenaars zonder GM onderdelen.
    Youngman die bereid was in 2012 er 200 miljoen in te steken, kan dat nu doen in Spyker, om de D6 en B6 Venator in productie te laten gaan.
    Voor het uitontwikkelen(laatste fase) van de D6, heeft Youngman 10 miljoen euro ter beschikking gesteld aan Spyker.
    Productie en de kosten ervan, worden geheel verzorgd door Youngman.
    De D6 zal niet in Zeewolde van de band rollen, neem ik aan maar in China.
    Wat is een D6? Je verzint dingen die er niet zijn.
    En reageer eens op het bewijs dat ik heb geleverd dat de D8 Peking to Paris pas in 2016 komt ipv 2014 zoals jij loopt te beweren.

    Je weet zo verdomd weinig van dit bedrijf dat het beschamend is.
  4. [verwijderd] 5 oktober 2013 13:06
    Iedere autokenner weet dat het de D8 is maar ik maakte een foutje vanmorgen.
    In Maart volgend jaar wordt in Geneve een verbeterde versie gepresenteerd van de D8 Peking-to-Parijs.
    Die wagen is zo goed als productieklaar wordt in de wandelgangen vernomen.
    VM gokt ook op de productie van de B6 Venator eind volgend jaar.
    Nu kan men denken, Antonov(transmissiesystemen) had ook zulke verhalen.
    We starten volgend jaar de productie op maar er werd niets opgestart in China.
    De productielijn voor de SSUV moet nog wel productieklaar worden gemaakt.
    Daar kan men een jaar over doen.
  5. [verwijderd] 5 oktober 2013 17:54
    Het persbericht zegt, dat de B6 Venator eind 2014 leverbaar is voor Azie,Europa etc en de uitvoering met open dak begin 2015 voor de VS.
    Maar ik kan er geheel inkomen, dat wanneer je Spyker op de voet gevolgd heeft vanaf 2005 of 2010 , er weinig van alle mooie verhalen terecht gekomen is over die sportwagens.
    Men had niet genoeg geld in kas, om aan hun verplichtingen te voldoen, denk ik.
    Tijdens de Saab periode was het kaalslag bij de sportwagendivisie.
    Ik lees dat Spyker 3 modellen op termijn in productie wil nemen.
    Youngman financiert de D8(SUV).
    Dan zit VM nog met zijn twee andere modellen waar het geld voor ontbreekt(startkapitaal).
    Komt er geen geld op tafel is het finit voor Spyker. Blijft er nog een 25% belang over voor Spyker in de bv waar Youngman 75% van bezit.
    VM zegt wel, we zijn overtuigd dat op korte termijn de financiering kunnen regelen voor de modellen, die in de andere bv zijn ondergebracht.
    Spyker is op zoek naar startkapitaal.
    Wie dat gaat financieren , is een open vraag.
    Ik denk dat VM een kale kip is. Ook nog een echtscheiding achter de rug. Al is het mogelijk dat VM nog ergens geld gestald heeft.
    Maar deze mens verkeert in het gezelschap van miljonairs.
    En vrienden laten elkaar niet vallen.
  6. AX lover 6 oktober 2013 13:48
    quote:

    Chiddix schreef op 5 oktober 2013 13:06:

    Iedere autokenner weet dat het de D8 is maar ik maakte een foutje vanmorgen.
    In Maart volgend jaar wordt in Geneve een verbeterde versie gepresenteerd van de D8 Peking-to-Parijs.
    Die wagen is zo goed als productieklaar wordt in de wandelgangen vernomen.
    Kap eens met het verkondigen van onzin!
    Victor Muller zegt zelf dat die auto pas op zijn vroegst in 2016 in productie genomen kan worden. Dat is dus niet "bijna".
48 Posts
Pagina: «« 1 2 3 | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 466 7.119
AB InBev 2 5.538
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.582 52.157
ABO-Group 1 25
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.132
Accentis 2 267
Accsys Technologies 23 10.857
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 192
Adecco 1 1
ADMA Biologics 1 34
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 14 17.837
Aedifica 3 926
Aegon 3.258 323.073
AFC Ajax 538 7.088
Affimed NV 2 6.305
ageas 5.844 109.905
Agfa-Gevaert 14 2.062
Ahold 3.538 74.353
Air France - KLM 1.025 35.290
AIRBUS 1 12
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 467 13.050
Alfen 16 25.268
Allfunds Group 4 1.517
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.251
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 420
Altice 106 51.198
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.486 114.826
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.837 243.861
AMG 971 134.341
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 305 6.745
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 496
Antonov 22.632 153.605
Aperam 92 15.056
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 386
Arcadis 252 8.806
Arcelor Mittal 2.034 320.970
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 287
arGEN-X 17 10.351
Aroundtown SA 1 221
Arrowhead Research 5 9.751
Ascencio 1 28
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.108 39.607
ASML 1.766 110.070
ASR Nederland 21 4.512
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 522
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 32 13.926
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 67
Azerion 7 3.449

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 28 maart

    1. Producentenprijzen februari (NL)
    2. Producentenvertrouwen maart (NL)
    3. InPost Q4-cijfers
    4. Consumentenvertrouwen april (Dld)
    5. Economische groei Q4 def. (VK)
    6. Detailhandelsverkopen februari (VK)
    7. Inflatie maart vlpg (Fra)
    8. Inflatie maart (Spa)
    9. Werkloosheid maart (Dld)
    10. Consumentenvertrouwen en economisch sentiment maart def. (eur)
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht