[verwijderd] 25 februari 2022 12:02 auteur info [verwijderd] Lid sinds: 01 jan 0001 Laatste bezoek: 01 jan 0001 Aanbevelingen Ontvangen: 0 Gegeven: 0 Aantal posts: 0 X-Peng zegt dat er elke 90 seconden 1 auto van de lijn rolt vanaf dat de upgrade van de productielijn is uitgevoerd. Dit betekend dat X-peng elke 12 uur 480 voertuigen van de band kan rollen wat overeenkomt met een jaarlijkse capaciteit van ongeveer 175200 voertuigen in een enkele dienst. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
DeZwarteRidder 25 februari 2022 12:45 auteur info DeZwarteRidder Lid sinds: 29 jun 2012 Laatste bezoek: 22 mrt 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 24687 Gegeven: 10676 Aantal posts: 102.627 quote:joe123 schreef op 25 februari 2022 12:02:X-Peng zegt dat er elke 90 seconden 1 auto van de lijn rolt vanaf dat de upgrade van de productielijn is uitgevoerd. Dit betekend dat X-peng elke 12 uur 480 voertuigen van de band kan rollen wat overeenkomt met een jaarlijkse capaciteit van ongeveer 175200 voertuigen in een enkele dienst.Zelfs de enige Nederlandse autofabriek produceert meer auto's. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
DeZwarteRidder 11 maart 2022 18:20 auteur info DeZwarteRidder Lid sinds: 29 jun 2012 Laatste bezoek: 22 mrt 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 24687 Gegeven: 10676 Aantal posts: 102.627 Ojeee, daar gaat ie weer.....!!!! Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
DeZwarteRidder 14 maart 2022 16:56 auteur info DeZwarteRidder Lid sinds: 29 jun 2012 Laatste bezoek: 22 mrt 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 24687 Gegeven: 10676 Aantal posts: 102.627 Tjonge jonge, ik heb nog nooit zo'n skihelling gezien.........!!!! Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
[verwijderd] 16 maart 2022 09:09 auteur info [verwijderd] Lid sinds: 01 jan 0001 Laatste bezoek: 01 jan 0001 Aanbevelingen Ontvangen: 0 Gegeven: 0 Aantal posts: 0 Bloomberg nieuws.China belooft markten stabiel te houden en buitenlandse vermeldingen te ondersteunen.Dit nieuws kan een revolutie zijn voor Chinese aandelen genoteerd op Amerikaanse beurzen.De aandelen van de Hang Seng steeg maar liefst 13 procent in Hong Kong. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
[verwijderd] 16 maart 2022 10:36 auteur info [verwijderd] Lid sinds: 01 jan 0001 Laatste bezoek: 01 jan 0001 Aanbevelingen Ontvangen: 0 Gegeven: 0 Aantal posts: 0 X-Peng voorbeurs 19 procent hoger.Voor diegene die lang hebben getwijfeld om in te stappen is het vandaag het moment.Bijna te koop aan introductieprijs. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
[verwijderd] 16 maart 2022 20:52 auteur info [verwijderd] Lid sinds: 01 jan 0001 Laatste bezoek: 01 jan 0001 Aanbevelingen Ontvangen: 0 Gegeven: 0 Aantal posts: 0 Wow, gisteren gekocht! Vandaag al 28% hoger! Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
[verwijderd] 16 maart 2022 20:57 auteur info [verwijderd] Lid sinds: 01 jan 0001 Laatste bezoek: 01 jan 0001 Aanbevelingen Ontvangen: 0 Gegeven: 0 Aantal posts: 0 quote:DeZwarteRidder schreef op 14 maart 2022 16:56:Tjonge jonge, ik heb nog nooit zo'n skihelling gezien.........!!!!Ja, het is wel de zwarte piste hier :-) Aanbevelingen 1 ” Quote Reageren Niet oké
DeZwarteRidder 28 oktober 2022 18:40 auteur info DeZwarteRidder Lid sinds: 29 jun 2012 Laatste bezoek: 22 mrt 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 24687 Gegeven: 10676 Aantal posts: 102.627 Er blijft weinig over van Xpeng. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
DeZwarteRidder 30 oktober 2022 09:52 auteur info DeZwarteRidder Lid sinds: 29 jun 2012 Laatste bezoek: 22 mrt 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 24687 Gegeven: 10676 Aantal posts: 102.627 XPeng stock sinks toward 11th-straight weekly decline after Citi swings to bearish from bullishPublished: Oct. 28, 2022 at 3:05 p.m. ETShares of XPeng Inc. XPEV, -6.39% sank 7.5% toward a record low in afternoon trading Friday, after Citi Research analyst Jeff Chung swung to bearish from bullish on the China-based electric vehicle maker, citing expectations the company's model cycle will face "serious challenges" in 2023. The stock has dropped 16.2% this week, and has plummeted 72.1% amid an 11-week losing streak. Chung double downgraded the stock to sell, after being at buy for at least the past two years. He slashed his stock price target to $3.18, which implies about 53% downside from current levels , from $27.87. He lowered his sales estimates for 2022 and the next two years, because of a "non-competitive pricing strategy" for the P5 and G3i models, and "stiffer competition from peers." The stock has lost 86.5% year to date, while shares of fellow China-based EV rivals Nio Inc. NIO, -2.91% have shed 69.6% and Li Auto Inc. LI, -4.84% have slid 56.2%. In comparison, the iShares China Large-Cap ETF FXI, -2.80% has lost 41.2% this year and the S&P 500 SPX, +2.46% has declined 18.1%.www.marketwatch.com/story/xpeng-stock Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Ikkedike 14 oktober 2023 07:55 auteur info Ikkedike Lid sinds: 26 aug 2017 Laatste bezoek: 22 mrt 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 390 Gegeven: 104 Aantal posts: 981 quote:DeZwarteRidder schreef op 28 oktober 2022 18:40:Er blijft weinig over van Xpeng.azijnpisser zat er weer ferm naast.Heb ze toen gekocht aan 6,5 .........nu 16 Aanbevelingen 1 ” Quote Reageren Niet oké
Fender bass 14 oktober 2023 08:30 auteur info Fender bass Lid sinds: 18 nov 2020 Laatste bezoek: 22 mrt 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 4604 Gegeven: 2477 Aantal posts: 4.000 quote:Ikkedike schreef op 14 oktober 2023 07:55:[...]azijnpisser zat er weer ferm naast.Heb ze toen gekocht aan 6,5 .........nu 16Ja! Ik ook, tegen 6,59 toen. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
DeZwarteRidder 14 oktober 2023 10:20 auteur info DeZwarteRidder Lid sinds: 29 jun 2012 Laatste bezoek: 22 mrt 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 24687 Gegeven: 10676 Aantal posts: 102.627 Het kopen van een Chinese auto is niet zonder risico’s: ‘Heel wat merken zullen weer verdwijnen’Europa krijgt een stortvloed aan nieuwe Chinese automerken over zich heen. De Japanse golf uit de jaren 60 en 70 en de Koreaanse opmars die daarop volgde verbleken erbij. Maar kan je al die Chinese auto’s wel met een gerust hart kopen?Autoredactie/HLN 13-10-23, 06:15 Laatste update: 13-10-23, 09:41De lijst nieuwe Chinese automerken met Europese ambities is schier eindeloos. BYD, MG, Forthing, DFSK, BAIC, Seres, SWM, JAC, BAW, Nio, Polestar, Xpeng, Hongqi en Zeekr: allemaal willen ze in Europa voet aan de grond krijgen en daarin investeren ze nu fors. Maar die tsunami doet ook vragen rijzen. Is de Europese markt wel groot genoeg voor al die merken? En zijn er geen verborgen gevaren voor de consument?Te veel Chinezen op een kleine marktHet heeft nogal wat voeten in de aarde om een automodel in Europa op de markt te brengen. Je moet om te beginnen een Europees distributienetwerk opzetten. Maar de investeringen beginnen al veel eerder. Europa heeft immers z’n eigen normen; eisen op vlak van veiligheid, elektronische hulpmiddelen en uitstoot. In de toekomst komen daar naar verwachting nog een digitaal veiligheidsprotocol en productievoorwaarden - voor het milieu - bij. Je kan dus niet zomaar een model van een buitenlandse markt in Europa introduceren. Dat betekent: meer kosten op vlak van ontwikkeling.Daarbij komt dat Europa op wereldschaal niet eens zo’n grote markt is - kleiner dan de VS of Azië - én dat het een lappendeken blijft van individuele kleine markten met elk hun specifieke eigenaardigheden. Vooral op administratief vlak. Resultaat: het is best duur om auto’s in Europa op de markt te brengen. Als zo’n Chinees automerk zich terugtrekt en besluit z’n klanten in Europa in de kou te laten staan, dan zal daar weinig tegen kunnen gebeuren Brecht Vanhaelewyn, Mobiliteitsexpert HLN Voor autobedrijven wil dat zeggen dat ze een bepaald volume moeten halen. Een minimumaantal. Doen ze dat niet, dan is Europa eigenlijk een kostenpost die ze liever kwijt dan rijk zijn. Daar zijn trouwens best al wat voorbeelden van. Zo nam het Japanse Daihatsu begin 2013 de benen. Eind 2012 kondigde Mitsubishi z’n vertrek in Europa aan. Nissan beperkt het aantal modellen fors en gaat vooral op partner Renault leunen. De Amerikaanse gigant General Motors had het eerder al gehad met Europa. In 2011 duwde het Saab van de klif en uiteindelijk verkocht het Opel aan Stellantis.,,Het antwoord op de vraag of alle Chinese automerken hier voldoende succesvol zullen zijn is dan ook eenvoudig’’, zegt Brecht Vanhaelewyn, mobiliteitsexpert van de Belgische krant Het Laatste Nieuws (HLN). ,,Dat gaat ze niet lukken. Nu al is duidelijk dat heel wat van die merken na verloop van tijd noodgedwongen weer zullen verdwijnen. Het is nog vroeg om uit te maken wie de beste kaarten heeft, maar vijftien, twintig, dertig Chinese autobouwers kunnen zich niet rendabel in Europa vestigen. Dat is gewoon een kwestie van rekenen: de markt is eenvoudigweg te klein.’’ Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Beurscodes, betekenis en hulp bij zoeken Europa AEX Euronext Amsterdam BRU Euronext Brussels PSE Euronext Paris LIS Euronext Lissabon CHX CBOE Europe, grote(re) EU aandelen NAV Investment Funds (NAV) Noord-Amerika NYS New York Stock Exchange OTC CBOE BZX Exchange (US) TSE Toronto Stock Exchange Kunt u een instrument niet vinden? Zoek dan via de zogenaamde ISIN code. Elk instrument, aandeel etc. heeft een unieke code. Kies vervolgens - wanneer er meerdere resultaten zijn - de notering op de beurs van uw keuze. Waar vind ik die ISIN code? Google de naam van het instrument, aandeel etc. met de toevoeging 'ISIN'. Als zoeken op ISIN code geen resultaten oplevert hebben wij het instrument of aandeel niet in onze koersendatabase.