Pter 31 januari 2025 19:04 auteur info Pter Lid sinds: 19 dec 2024 Laatste bezoek: 01 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 7 Gegeven: 28 Aantal posts: 23 quote:Bye schreef op 31 januari 2025 18:21:[...]Bij BMW is het alles of niets.Wellicht wil XI een handje helpen. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Daarom 31 januari 2025 19:20 auteur info Daarom Lid sinds: 17 jul 2017 Laatste bezoek: 31 jan 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1558 Gegeven: 1001 Aantal posts: 2.754 quote:Bye schreef op 31 januari 2025 18:21:[...]Bij BMW is het alles of niets.Het liefst gewoon lekker zelfstandig een wederopstanding.Anders voor 200 miljoen (en goede regeling voor het personeel) een strik erom. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Bye 31 januari 2025 19:41 auteur info Bye Lid sinds: 01 jan 2017 Laatste bezoek: 31 jan 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1918 Gegeven: 1408 Aantal posts: 8.350 quote:Daarom schreef op 31 januari 2025 19:20:[...]Het liefst gewoon lekker zelfstandig een wederopstanding.Anders voor 200 miljoen (en goede regeling voor het personeel) een strik erom.Zelfstandig doorgaan met nog bestaande omvangrijke lasten/betalingsverplichtingen is moeilijk.Dat traject is nu in volle gang (turnarround).Van een wederopstanding zou pas sprake zijn als Ebusco met een schone lei zou kunnen beginnen, cq. doorgaan.En bij een overname, inclusief lasten, afspraken en verdere verplichtingen wordt door de koper geen hoofdprijs betaald.En bij een faillissement komen uitsluitend bedrijven die op zoek zijn naar krenten uit de pap. (o.a. patenten).Misschien zijn er nu te veel fabrikanten van e-bussen.En 200 miljoen Euro!!!??? Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Banter2346 31 januari 2025 20:12 auteur info Banter2346 Lid sinds: 08 sep 2023 Laatste bezoek: 31 jan 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 99 Gegeven: 340 Aantal posts: 175 quote:Daarom schreef op 31 januari 2025 10:51:Bijvelds heeft er in ieder geval wel veel goede Chinese connecties aan over gehouden. Hij doet nu waar hij goed in is en niet meer waar hij niet goed in is!!Volgens mij moet jij jezelf ook nog zien te overtuigen of niet?In China heb je een aanal topfabrikanten, die maken allemaal hun eigen bussen (Yutong, BYD, Zhontong, King Long etc). Daarnaast heb je diverse OEM contractfabrikanten, waarvan Fengtai (degene van Ebusco) er eentje is. Die mken gemiddelde kwaliteit bussen. Het is een kleine speler. Daarom doen ze ook geen CATL batterijen maar van Gotion, dat is echt inferieur aan CATL. Dus wat bedoel je dan precies met zijn goede Chinese connecties? Iedereen kan alles laten bouwen in China ,zolang je maar betaalt. Aanbevelingen 1 ” Quote Reageren Niet oké
€URO-Trader 31 januari 2025 20:57 auteur info €URO-Trader Lid sinds: 24 nov 2019 Laatste bezoek: 31 jan 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 2724 Gegeven: 10460 Aantal posts: 7.713 www.hln.be/buitenland/chinese-arbeide... Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Pter 31 januari 2025 21:02 auteur info Pter Lid sinds: 19 dec 2024 Laatste bezoek: 01 feb 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 7 Gegeven: 28 Aantal posts: 23 LFP-batterijen zijn een voordelige en veilige keuze met een lange levensduur, maar hebben een lagere energiedichtheid. NMC-batterijen (1500-2500 cycli) en andere technologieën van CATL hebben een hogere energiedichtheid en snellere laadtijden en zijn duurder. Voor stadsbussen met frequente laadmogelijkheden is LFP (3000-5000) laadcycli vaak de betere optie. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
€URO-Trader 31 januari 2025 21:31 auteur info €URO-Trader Lid sinds: 24 nov 2019 Laatste bezoek: 31 jan 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 2724 Gegeven: 10460 Aantal posts: 7.713 De aap komt uit de mouw.Geen buschauffeurs, oftewel te weinig. Te kort aan oplaadpunten, etcetera etcetera www.transport-online.nl/73750/directe... Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Daarom 31 januari 2025 22:41 auteur info Daarom Lid sinds: 17 jul 2017 Laatste bezoek: 31 jan 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1558 Gegeven: 1001 Aantal posts: 2.754 quote:€URO-Trader schreef op 31 januari 2025 21:31:De aap komt uit de mouw.Geen buschauffeurs, oftewel te weinig. Te kort aan oplaadpunten, etcetera etcetera www.transport-online.nl/73750/directe...Qbuzz is gewoon een dramatisch bedrijf uit Italië. Dus... dan maar op z'n Italiaans...Iveco... die ook niet kan leveren. Ze hadden nu gewoon de bussen van Ebusco kunnen hebben.De provincies hadden hierop moeten ingrijpen en Qbuzz moeten dwingen om de bussen bij Ebusco gewoon af te nemen!! Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Daarom 31 januari 2025 22:51 auteur info Daarom Lid sinds: 17 jul 2017 Laatste bezoek: 31 jan 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1558 Gegeven: 1001 Aantal posts: 2.754 O ja...Volkswagen heeft een belang van 27% in Gotion. Waarom? Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Beurscodes, betekenis en hulp bij zoeken Europa AEX Euronext Amsterdam BRU Euronext Brussels PSE Euronext Paris LIS Euronext Lissabon CHX CBOE Europe, grote(re) EU aandelen NAV Investment Funds (NAV) Noord-Amerika NYS New York Stock Exchange OTC CBOE BZX Exchange (US) TSE Toronto Stock Exchange Kunt u een instrument niet vinden? Zoek dan via de zogenaamde ISIN code. Elk instrument, aandeel etc. heeft een unieke code. Kies vervolgens - wanneer er meerdere resultaten zijn - de notering op de beurs van uw keuze. Waar vind ik die ISIN code? Google de naam van het instrument, aandeel etc. met de toevoeging 'ISIN'. Als zoeken op ISIN code geen resultaten oplevert hebben wij het instrument of aandeel niet in onze koersendatabase.