Opentop 28 maart 2025 11:22 auteur info Opentop Lid sinds: 04 okt 2011 Laatste bezoek: 29 mrt 2025 Aanbevelingen Ontvangen: 1312 Gegeven: 696 Aantal posts: 2.815 quote:objectief schreef op 26 maart 2025 17:07:[...]Wil jij klant blijven bij dhr.Wilson als die al 4 jaar verkeerd adviseert...ik dacht het niet, dus de bank zal hemaan de deur zetten om de klanten te behouden.Ik heb er nu geen tijd voor maar als je de koersdoelen en analyse terug leest op de SHELL draaddie is vrij overzichtelijk. Lees maar 3 jaar terug en je zal zien telkens is Michael Wilson negatief.Intussen staat SHELL op 31-32-33 EUMaar eens zal die man gelijk krijgen. Een crash komt onverwacht hij zal op het bord gehesen worden, niemand kijkt dan terug of die man niet al 3 jaar scheef zit. Aanbevelingen 0 ” Quote Reageren Niet oké
Beurscodes, betekenis en hulp bij zoeken Europa AEX Euronext Amsterdam BRU Euronext Brussels PSE Euronext Paris LIS Euronext Lissabon CHX CBOE Europe, grote(re) EU aandelen NAV Investment Funds (NAV) Noord-Amerika NYS New York Stock Exchange OTC CBOE BZX Exchange (US) TSE Toronto Stock Exchange Kunt u een instrument niet vinden? Zoek dan via de zogenaamde ISIN code. Elk instrument, aandeel etc. heeft een unieke code. Kies vervolgens - wanneer er meerdere resultaten zijn - de notering op de beurs van uw keuze. Waar vind ik die ISIN code? Google de naam van het instrument, aandeel etc. met de toevoeging 'ISIN'. Als zoeken op ISIN code geen resultaten oplevert hebben wij het instrument of aandeel niet in onze koersendatabase.