Word abonnee en neem Beursduivel Premium
Rode planeet als pijlen grid met hoorntjes Beursduivel
Aandeel

TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur)

4,172
  • Verschil

    +0,142 +3,52%
  • Volume

    349.813 Gem. (3M) 256,7K
  • Bied

    4,162  
  • Laat

    4,172  
+ Toevoegen aan watchlist

do 6 mrt Rundungsfehler

72 Posts
Pagina: 1 2 3 4 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 5 maart 2014 22:35
    Das wünscht sich Computerworld von Tim Cook

    3. Kaufe deine Schwächen weg!

    Die Apple-Karten sind nach wie vor unterirdisch schlecht, das lässt sich nicht schönreden. Der Kauf von TomTom könnte diese Situation sehr schnell zum Guten wenden. Die Firma kostet weniger als 1 Milliarde US-Dollar und sähe in der Bilanz von Apple wie ein Rundungsfehler aus.

    www.computerworld.ch/marktanalysen/st...
  2. [verwijderd] 5 maart 2014 23:21
    why the tech giants are set to race in the auto market

    will allow users to use Apple Maps for in-car navigation

    (TomTom is powering apple maps)

    For the tech industry, there are two big reasons why the battle for the smart car and smart device market is so important.

    The first is volume. While the average consumer might only own one or two smartphones, she or he will most likely come to own quite a number of smart appliances, from smart fridges and TVs to smart cars and wearable devices.

    The second, and most important, reason is that it allows the tech giants to lock consumers into their ecosystem.

    www.smartcompany.com.au/technology/35...
  3. [verwijderd] 5 maart 2014 23:42
    Maken ze hier gebruik van HD traffic?

    While driving, CarPlay can guess destinations by scanning the phone's calendar for appointments and when used with Apple Maps, pictured, Siri will give instructions, warn of any traffic incidents and keep the driver updated with the estimated time of arrival. Drivers can also ask Siri for turn-by-turn directions

    www.dailymail.co.uk/sciencetech/artic...
  4. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 6 maart 2014 06:46
    quote:

    boemel schreef op 5 maart 2014 23:42:

    Maken ze hier gebruik van HD traffic?
    While driving, CarPlay can guess destinations by scanning the phone's calendar for appointments and when used with Apple Maps, pictured, Siri will give instructions, warn of any traffic incidents and keep the driver updated with the estimated time of arrival. Drivers can also ask Siri for turn-by-turn directions
    Gebruiken ze HD-traffic?
    Ja, maar volgens mij op een beetje passieve, althans beperkte manier. Ze geven verkeersinformatie, ETA en turn-by-turn, voor je a priori bepaalde/bekende route.

    Als je scherp leest: ze claimen niet de snelste route te bieden.
    Echte TT-realtime navigatie biedt dat wel, dus ook afwijken van je normale route als dat gunstiger is. Bijvoorbeeld met de betaalde traffic-app voor iPhone.

    Dit is wat Justin volgens mij eergisteren bedoelde in de TT 'nieuwsdraad 2014':
    "Het verschil zit hem denk ik vooral in de toepassing. De software + IQ routes (historisch) + HD traffic (realtime) biedt de snelste route. Zie ook voorbeelden van producten die dezelfde verkeersinformatie gebruiken maar toch met ander eindresultaat."

    Als ik gelijk heb, snap ik niks van TT's PR. Dit voordeel van eigen apps en connected PND's boven standaard 'traffic' (via welk medium dan ook) benadrukken ze niet in hun PR. Sterker nog, ze verzwijgen het, of noemen het niet expliciet, op hun eigen website.
    Onder druk van hun licentienemers, of voorzichtige beleefdheid? Of gewoon dom?

  5. Erik9400 6 maart 2014 07:13
    ...en dom van Apple...denken dat ze het beter kunnen... Vroeger ging Apple voor kwaliteit en nu doen ze mee in middenmoot

    kan ook zijn dat Apple en tt nog onderhandelen...misschien wil tt meer dan Apple wil geven. Apple is nog niet gestart met verzamelen data dus bron hebben,ze nog wel nodig...
  6. [verwijderd] 6 maart 2014 07:39
    als we op deze ideeen, teksten berichten elke dag 0.12 stijgen vind ik het prima
    staan we over 10 beursdagen op 6 euro
    dan een bod eroverheen en ik ben winnaar
    kom op Apple gooi jullie hoogmoedswaanzin is overboord en doe dan bod van 15 euro
  7. forum rang 6 pwijsneus 6 maart 2014 07:47
    quote:

    Beperktedijkbewaking schreef op 6 maart 2014 06:46:

    [...]

    Gebruiken ze HD-traffic?
    Ja, maar volgens mij op een beetje passieve, althans beperkte manier. Ze geven verkeersinformatie, ETA en turn-by-turn, voor je a priori bepaalde/bekende route.

    Als je scherp leest: ze claimen niet de snelste route te bieden.
    Echte TT-realtime navigatie biedt dat wel, dus ook afwijken van je normale route als dat gunstiger is. Bijvoorbeeld met de betaalde traffic-app voor iPhone.

    Dit is wat Justin volgens mij eergisteren bedoelde in de TT 'nieuwsdraad 2014':
    "Het verschil zit hem denk ik vooral in de toepassing. De software + IQ routes (historisch) + HD traffic (realtime) biedt de snelste route. Zie ook voorbeelden van producten die dezelfde verkeersinformatie gebruiken maar toch met ander eindresultaat."

    Als ik gelijk heb, snap ik niks van TT's PR. Dit voordeel van eigen apps en connected PND's boven standaard 'traffic' (via welk medium dan ook) benadrukken ze niet in hun PR. Sterker nog, ze verzwijgen het, of noemen het niet expliciet, op hun eigen website.
    Onder druk van hun licentienemers, of voorzichtige beleefdheid? Of gewoon dom?

    Denk er precies zo over, en volgens mij heb je gelijk.

    Begrijp niets van TT's PR. Hun traffic moet hun kindje worden, ze zetten er vol op in, en laten hun eigen grootste licensing partner maar wat aankloten. Of Apple zit simpelweg niet te wachten op TT 's systeem. Zit je dan met je big data....

    Hou eens voor de grap een test bijvoorbeeld wie er als eerste op een plaats van bestemming is.....faster journeys.

    Het is mogelijk dat ze niets mogen melden van hun licentienemers, Apple dus. OK. Maar geef dan je B product niet gratis weg, maar verkoop ze dan dat A product.

    Als ze niets melden uit voorzichtige beleefdheid, wat ik mij Niet kan voorstellen, is dat gewoon plain stupid, en laten ze zich gebruiken.
  8. forum rang 4 nr36 6 maart 2014 08:58
    Geachte abonnee van Tostrams,
    Het volgende korte termijn technische signaal is opgetreden bij TomTom:
    • Wijziging korte termijn weerstand
    De volgende informatie kan thans relevant zijn:
    Korte termijn trend: Bodemt (was Bodemt)
    Korte termijn advies: Alert (was Alert)
    Korte termijn steun: 4,14 (was 4,14)
    Korte termijn weerstand: 5,72 (was 4,68)
    Recente koers (deze koers loopt 15 a 20 minuten achter): 4,76
  9. forum rang 4 nr36 6 maart 2014 09:15
    Geachte abonnee van Tostrams,
    Het volgende korte termijn technische signaal is opgetreden bij TomTom:
    • Wijziging korte termijn steun
    • Wijziging korte termijn advies
    De volgende informatie kan thans relevant zijn:
    Korte termijn trend: Bodemt (was Bodemt)
    Korte termijn advies: Kopen (was Alert)
    Korte termijn steun: 4,44 (was 4,14)
    Korte termijn weerstand: 5,72 (was 5,72)
    Recente koers (deze koers loopt 15 a 20 minuten achter): 4,76

    Meer informatie op TOSTRAMS.nl: klik hier
  10. [verwijderd] 6 maart 2014 09:42
    quote:

    3Dprinter schreef op 6 maart 2014 09:30:

    En daar gingen even 60.000 stukjes bestens in de pocket bij iemand.

    Ze kopen als gekken nu!
    Nu pas ziet het er als officieel coveren uit.
    Jammer dat je vertraging hebt bij het zien van de short posities.

    Ik denk ook dat ze aan het short dekken zijn!

  11. forum rang 6 hvasd2 6 maart 2014 09:55
    Op deze manier komt de 5 euro koers voor TT snel dichterbij.....Nog 17 centjes te gaan !!
  12. Kniesoor 6 maart 2014 10:50
    De koers gaat gelukkig goed de laatste dagen, maar van een echte short squeeze is (nog?) geen sprake. We staan nog steeds - 6,6% YTD. Maar ik ben blij met dit koersverloop hoor ;-)
  13. forum rang 6 pwijsneus 6 maart 2014 11:13
    quote:

    Kniesoor schreef op 6 maart 2014 10:50:

    De koers gaat gelukkig goed de laatste dagen, maar van een echte short squeeze is (nog?) geen sprake. We staan nog steeds - 6,6% YTD. Maar ik ben blij met dit koersverloop hoor ;-)
    Die shortsqueeze gaat er niet komen lijkt me. Die Hedgefondsen zijn geen amateurs, blijkbaar is dit het moment voor hun om te coveren. Welke reden daar ook achter mag zitten. Laten we het maar houden op winstnemingen.

    Rest de vraag of de toch mooie koersontwikkeling is te danken aan de shortcovering?

    Kan me niet voorstellen dat we stijgen op de overeenkomst die is gesloten voor indoor mapping.

    Het valt me overigens wel tegen dat er geen aankondigingen te doen zijn voor de autosalon in Genéve. Deze zullen wellicht pas tegen het einde van het jaar komen.

    Zelfs geen trafficdeals. Het is niet anders.
  14. [verwijderd] 6 maart 2014 11:36
    quote:

    pwijsneus schreef op 6 maart 2014 11:13:

    [...]

    Die shortsqueeze gaat er niet komen lijkt me. Die Hedgefondsen zijn geen amateurs, blijkbaar is dit het moment voor hun om te coveren. Welke reden daar ook achter mag zitten. Laten we het maar houden op winstnemingen.

    Rest de vraag of de toch mooie koersontwikkeling is te danken aan de shortcovering?

    Kan me niet voorstellen dat we stijgen op de overeenkomst die is gesloten voor indoor mapping.

    Het valt me overigens wel tegen dat er geen aankondigingen te doen zijn voor de autosalon in Genéve. Deze zullen wellicht pas tegen het einde van het jaar komen.

    Zelfs geen trafficdeals. Het is niet anders.
    Of wellicht in Beijing straks op 20 april?
    Misschien wel de VW-deal (traffic?) uit het betrouwbare geruchtencircuit.

    Zou qua timing slim zijn zo vlak voor de Q1-cijfers en de AVA op 1 mei.
  15. forum rang 6 pwijsneus 6 maart 2014 11:43
    quote:

    rookgordijn schreef op 6 maart 2014 11:36:

    [...]

    Of wellicht in Beijing straks op 20 april?
    Misschien wel de VW-deal (traffic?) uit het betrouwbare geruchtencircuit.

    Zou qua timing slim zijn zo vlak voor de Q1-cijfers en de AVA op 1 mei.
    Voor zover ik kan zien heeft TomTom geen connectie met VW.

    Inrix is wel bezig met Volkswagen. TomTom heeft dus niet alle trafficdeals heeft gewonnen afgelopen tijd.

    www.inrix.com/pressrelease.asp?ID=1213
  16. [verwijderd] 6 maart 2014 12:10
    ik denk gewoon dat Apple eindelijk dat bod gaan plaatsen van minimaal 10 euro
    omdat ze nu zelf wel door hebben dat alles wat ze zelf proberen veel meer tijd en geld kost
    slot vandaag 5 euro zou mooi zijn
    morgen 10 euro bod voorbeurs
  17. [verwijderd] 6 maart 2014 12:11
    quote:

    miss future schreef op 6 maart 2014 12:10:

    ik denk gewoon dat Apple eindelijk dat bod gaan plaatsen van minimaal 10 euro
    omdat ze nu zelf wel door hebben dat alles wat ze zelf proberen veel meer tijd en geld kost
    slot vandaag 4,87 euro zou mooi zijn
    morgen 4,87 euro bod voorbeurs


    En al 3 dagen op rij dat ik er op 1 cent na, juist gegokt heb..
72 Posts
Pagina: 1 2 3 4 »» | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beursduivel.be

Al abonnee? Log in

Macro & Bedrijfsagenda

  1. 06 februari

    1. Ondernemersvertrouwen eerste kwartaal (NL)
    2. Lotus Bakeries cijfers vierde kwartaal
    3. ArcelorMittal Q4-cijfers
    4. ING Q4-cijfers
    5. Carlsberg Q4-cijfers (Dee)
    6. Siemens Healthineers Q1-cijfers (Dld)
    7. Société Générale Q4-cijfers (Fra)
    8. AstraZeneca Q4-cijfers
    9. Fabrieksorders december (Dld)
    10. Detailhandelsverkopen december (eur)
de volitaliteit verwacht indicator betekend: Market moving event/hoge(re) volatiliteit verwacht